Odd R. Valmot Skrevet 11. november 2018 Del Skrevet 11. november 2018 Neste år rulles de første prototypene ut på veien.— Byton skal være noe helt annet enn det vi omtaler som bil i dag Lenke til kommentar
Viggo Dahl Skrevet 11. november 2018 Del Skrevet 11. november 2018 Men hva med dørene??? Kan de åpne seg av seg selv???Jeg vil ikke ha den om den ikke kan åpne dørene selv!!! 1 Lenke til kommentar
EremittPåTur Skrevet 11. november 2018 Del Skrevet 11. november 2018 Når det kommer fra en markedssjef skal man kanhende ta alt med en liten klype salt og sukker. Men hvorfor skal man på død og liv overvåke alt og alle. Kan de ikke bare lage en dings som jeg kan bruke uten at noen kikker meg over skuldrene til en hver tid. Da hadde det vert 100 ganger mer interessant og handle elbil. Det er ikke nødvendig med kontinuerlig overvåking for å lage en moderne god bil. Hva er det med folk? 7 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 11. november 2018 Del Skrevet 11. november 2018 Når det kommer fra en markedssjef skal man kanhende ta alt med en liten klype salt og sukker. Men hvorfor skal man på død og liv overvåke alt og alle. Kan de ikke bare lage en dings som jeg kan bruke uten at noen kikker meg over skuldrene til en hver tid. Da hadde det vert 100 ganger mer interessant og handle elbil. Det er ikke nødvendig med kontinuerlig overvåking for å lage en moderne god bil. Hva er det med folk? Det er jo bare til å nappe ut simkortet om en føler seg overvåket, hva er det med folk? Lenke til kommentar
Tastaturskriver Skrevet 11. november 2018 Del Skrevet 11. november 2018 Hvordan napper du ut et kort av typen eSIM? 5 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 11. november 2018 Del Skrevet 11. november 2018 Hvordan napper du ut et kort av typen eSIM? Kabel til hardware kanskje? Har byton eSIM? Min bil har iallefall vanlig simkort.. Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 (endret) Når det kommer fra en markedssjef skal man kanhende ta alt med en liten klype salt og sukker. Men hvorfor skal man på død og liv overvåke alt og alle. Kan de ikke bare lage en dings som jeg kan bruke uten at noen kikker meg over skuldrene til en hver tid. Da hadde det vert 100 ganger mer interessant og handle elbil. Det er ikke nødvendig med kontinuerlig overvåking for å lage en moderne god bil. Hva er det med folk? Antar bilen overvåkes for å kunne utføre tiltak for å forbedre brukeropplevelsen, som hos Tesla. Ellers, du lar jo deg overvåke på alle mulige andre vis. Bl.a. gjennom mobilbruk, kortbruk, medlemsskap i butikker, internett generelt (frivillig bruk av forum som dette bl.a.). Ikke at det rettferdiggjør å bli mer overvåket, men.. EDIT: Presisering. Endret 12. november 2018 av Klykken- Lenke til kommentar
G3F198A1 Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 Skrekk og gru! Jeg trenger en bil som flytter meg fra a til b. En bil tilkoblet nettskyen med ansiktsgjenkjenning osv. osv. . Hvor mye kan gå galt på det verst tenkelig tidspunktet ? Rema reklamen har noe( for seg. Hvorfor bruke teknologi for å gjøre alt mulig så innmari komplisert med så utrolig mange flere sensorer og andre sårbare innretninger. Greit i reklamen, men i virkeligheten ? En regning på en volvo på skifte av dørlås-sensorer som korroderte i løpet av 2 år på over 31000 sier sitt. Enkle ting som lett lar seg gjøre manuelt, trenger man ikke komplisere med et utall dyre komponenter. Lenke til kommentar
keramikklampe Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 Skrekk og gru! Jeg trenger en bil som flytter meg fra a til b. En bil tilkoblet nettskyen med ansiktsgjenkjenning osv. osv. . Hvor mye kan gå galt på det verst tenkelig tidspunktet ? Rema reklamen har noe( for seg. Hvorfor bruke teknologi for å gjøre alt mulig så innmari komplisert med så utrolig mange flere sensorer og andre sårbare innretninger. Greit i reklamen, men i virkeligheten ? En regning på en volvo på skifte av dørlås-sensorer som korroderte i løpet av 2 år på over 31000 sier sitt. Enkle ting som lett lar seg gjøre manuelt, trenger man ikke komplisere med et utall dyre komponenter. 3 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 Men hva med dørene??? Kan de åpne seg av seg selv???Jeg vil ikke ha den om den ikke kan åpne dørene selv!!! Hvis dnaet ditt er riktig blir du teleportert inn 2 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 Jeg har så utrolig tro på autonome biler. Tenk å kunne fjerne mennesket fra rattet. Null problemer med svaksynte, tunghørte, dumme, syke, medisinerte, gamle osv osv. Trafikken dreper mange hvert år. Man får det sikkert ikke ned i null, men potensialet her er stort. 2 Lenke til kommentar
Olethros Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 (endret) - "Enhanced user experience" - "Rich and high-speed connectivity" - "Machine learning!!!" Den presentasjonen artikkelbildet er hentet fra må ha vært kildemateriale til noen av de raskeste rundene med Bullshit Bingo noensinne. Endret 13. november 2018 av Olethros 1 Lenke til kommentar
Ano__Nym Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 Jeg har så utrolig tro på autonome biler. Tenk å kunne fjerne mennesket fra rattet. Null problemer med svaksynte, tunghørte, dumme, syke, medisinerte, gamle osv osv. Trafikken dreper mange hvert år. Man får det sikkert ikke ned i null, men potensialet her er stort. For ikke glemme ruspårvirkede, ukonsentrerte, mobilsurfere 1 Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 15. november 2018 Del Skrevet 15. november 2018 Her var det mye buzzwords for å prøve å selge en bil som noe annet enn en bil... If it looks like a duck car, swims like a duck car, and quacks like a duck car, then it probably is a duck car. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå