DraZeN Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Etter natt til 17 mai i år våknet jeg opp med ca 50 små pakker med vekk imorgen jeg hadde fått hoss natteravnene , så ja, dem gjør en god jobb. Hyggelige er dem også. Lenke til kommentar
dp Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 espen virker jo helt fjern. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Fjern er forordet... Fåkke måkke rakker ikk dæ! Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Ei i klassen er fast "natteravn" for jentegjengen deres... Må si at jeg synes litt synd på henne når hun alltid må passe på at de ikke hopper it av vinduer eller i vannet, etc. Hun vil det selv (sier hun,) men noen ganger lurer jeg på om ikke hun er for snill... Men natteravnene er bra! Lenke til kommentar
lodott Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Ei i klassen er fast "natteravn" for jentegjengen deres...Må si at jeg synes litt synd på henne når hun alltid må passe på at de ikke hopper it av vinduer eller i vannet, etc. Hun vil det selv (sier hun,) men noen ganger lurer jeg på om ikke hun er for snill... Men natteravnene er bra! Man skal nå være svææært full for å hoppe ut et vindu eller hoppe i vannet (det kalde som er her i Norge). Tror aldri jeg kunne funnet på noe slikt uansett hvor full jeg var.. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 En i klassen datt i vannet _TO_ ganger på 30 minutter, og var ganske så nær en våt død begge gangene... Han var så drita at da vi trakk ham opp, så var det ikke "Takk for at dere reddet meg," det var "Hælvete! Telefonen min har gått i stykker!" Lenke til kommentar
lodott Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Ja..men da var han nok svææært full da..er jo ikke noe gøy å drikke så mye at man ikke husker en dritt dagen etter.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Nei, man bør jo huske litt... En venn av meg gikk rett utenfor bryggen på sommerstedet vårt, men det kalde vannet så ut til å klarne opp. Han bare svømte op, og var frisk som en FISK, tross i at han var kliss våt og relativt bedrukken.. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 natteravnene er et supert "prosjekt", de gjør masse godt for folk som har får mer "lake" enn det de har godt av innabords. og du espen-fyr, jeg mener at det er det mentale som styrer når du "har lov" til å drikke, og du virker langt i fra gammel nok. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Natteravnene er en bra ide... men jeg har fått det for meg at de voksne som deltar kan være litt småredde når de er ute... og da blir ungdom mer utfordrende osv... Nå går det natteravner nede ved stasjonen her i bygda... slik at vi ikke skal holde texas med raketter... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 YEAH! TEXAS! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 (endret) YEAH! TEXAS! la meg hjelper deg der ... Endret 29. desember 2003 av Kebab GUD Lenke til kommentar
PT Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Ja..men da var han nok svææært full da..er jo ikke noe gøy å drikke så mye at man ikke husker en dritt dagen etter.. Det er kanskje ikke så gøy å huske noe heller enkelte ganger? Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 YEAH! TEXAS! la meg hjelper deg der ... QUOTE PAAARTY! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 YEAH! TEXAS! la meg hjelper deg der ... QUOTE PAAARTY! Keep on! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 NO ONE MESS WITH TEXAS!!!!!!!!! Lenke til kommentar
adawen Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Kunsten å dra ting way outta' line. Off topic. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg