Gå til innhold

Hva synes du om natteravnene?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hurraaaaay!

Btw. huseieren min var en av "gründerne" av natteravnene i bergen sentrum. Fyttif* de redder mange ungdommer og voksnes navn og rykte med det arbeidet de utfører.

Jokkeslask: Om du eller noen i din familie er "for fine" til å være ravner, håper jeg for all del at dere spytter klekkelig i når de ringer for å selge kalendere eller lignende. De gjør en utmerket jobb!

Sådeså.

Lenke til kommentar

Faktisk, så velger pappa ut et formål hvert eneste år. I tillegg blir det kanskje en tusing til TV-aksjonen. Så ikke kom og si at vi ikke er veldedige, men det er noen organisasjoner man holder seg vekk fra...

OG: Nå får vi jo litt skattefradrag på det også! Men det skulel gjulet (gjeldt?!) for mer enn seks tusen også!

Så ikke klag, vi er veldedige som bare det!

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar

De er no dritt spør u meg da, kanke drikke ifred engagn prøvde å drikke på natt til 27 mai jeg og mange andre men det ble lite av når nattravnene kom ringte polti og sa at det var alkohol blant mindreårige, så ble det masse pess. synes de ikke skal bry seg SÅ mye det e kult om du havner i bråk å de kommer da ere greit men ike lelers noen må si segenige med meg ikke sant

Lenke til kommentar

natteravnene har ikke som oppgave å stoppe slosskamper! de skal ikke hoppe inn og prøve og stoppe.

de er der for att ungdomer med problem skal kunne ha noen å snakke med, hjelpe folk som treng det!

men de att de er der hindrer nok noen slosskamper!

Lenke til kommentar

En litt viktig ting:

En ting er om man ikke er gammel nok til å drikke alkohol per Norsk lov, en annen ting er om du faktisk ikke er på langt nær moden nok. Espen, beklager, men du LYSER umodenhet med det utsagnet der. Og du burde vel kanskje ikke heller drikke alkohol. Ditt syn på saken viser bare hvorfor natteravnene er så viktig.

Lenke til kommentar

Jeg er også "mindreårig" og kan i prisippet ikke drikke. Dette hindrer ingenting. Men samtidig er det godt å vite at det er noen som passer på at det ikke skjer for mye tull, selvom jeg synes politiet skal gjøre annet enn å kjære hjem fulle tenåringer...

Nei, godt at natteravnene er her, jeg skal forsøke å gi dem pappas "veldedighets-pott" for neste år!

Lenke til kommentar
Jeg er også "mindreårig" og kan i prisippet ikke drikke. Dette hindrer ingenting. Men samtidig er det godt å vite at det er noen som passer på at det ikke skjer for mye tull, selvom jeg synes politiet skal gjøre annet enn å kjære hjem fulle tenåringer...

Nei, godt at natteravnene er her, jeg skal forsøke å gi dem pappas "veldedighets-pott" for neste år!

Du er mindreårig, ikke "mindreårig" :roll:

Lenke til kommentar

Jo det er greit de stopper men når ingen er under 15 år og vi ikke bråker el er bæsjfulle, så tok vi oss bare noen pils.

Synes nattravnerne er viktig i samfunnet.

Uten dem hadet det vært litt være så stå på sier jeg egentlig.

Men dere som sier at man er for liten til å drikke. så et tips Ifølhe norsk lov kan man bare være 18 for å kjøpe alkhol, ikke for å drikke.

Det fikk jeg vite av trofaste kilder(polti)

Men vis man er under 18 og har et alkohol problem ere no helt annet.

Jeg er inig jeg sa no litt dumt på mitt forgi meld.

Nattravnene her oppe der jeg bor så tar i litt vel mye i.

Kanke stå å vente på noen på Sentere før de kommer å spø om u har gjort no tull, som f.eks røyka hasj noe jeg aldri har gjort el tenkt å gjøre.

Men det må være noen her som drakk før dere var 18 el drikker nå selv om dere ikke er 18. hilsen ESPen

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...