Vectrex Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Spesielt i disse julebord-dager ser vi mye natteravner i gatene. Det kan vel neppe diskuteres at det har en positiv effekt. Hva syns du om natteravnene? Vært i bråk med dem noen gang kanskje? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Natteravene er utelukkende positivt. Kommer alle til gode. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Koslige folk, husker noen år siden, når alle droppet den vanlige festplassen natt til første mai, og vi var omtrent like mange natteravner som alkoholisert ungdom Da ble det grilling og koseprat med natteravnene Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Natteravene er utelukkende positivt. Kommer alle til gode. OMG eg er evig takknemlig over natteravnene. Eg var så forferdelig full i fjortiss alderen og hadde det ikke vært for de så hadde eg sovet mange netter ute i gatene. De har kjørt meg hjem i fylla og fått politiet til å kjøre meg hjem når eg var vært for full. Ikke noe negativt å si om dem. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Nei, Natteravnene er bra! Det enste er at de benytter seg av telefonsalg for å få folk til å gi dem penger... Og; de forventer at alle og en hver har tid til å ta seg rundtuerer hver helg. men, et kjempebra initativ. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Sant, har selv opplevd at natteravene har "tatt vare" på meg i fylla Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Er det bare jeg i hele verden som aldri blir så bæsjefull at jeg ikke klarer å stå uten å blande alkohol og diverse andre medikamenter? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Nei, har aldri blitt det jeg. Eller jo, en gang. :$ Lenke til kommentar
Vectrex Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 Det enste er at de benytter seg av telefonsalg for å få folk til å gi dem penger Jeg er tilfeldigvis en av selgerne til natteravnene... Uten telefonsalg hadde det nok knapt vært natteravner. Er dere klar over at vi samler inn over 1mill til dem hvert år (bare i Oslo) Hva er så galt med at det selges kalender over telefon? Enten vil du være med og sier ja. Ellers sier du nei. Til alle dere som har disse positive erfaringene med Ravnene foreslår jeg at dere er litt takknemlige å bidrar med penger slik at andre også får denne goden i fremtiden.. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Er det bare jeg i hele verden som aldri blir så bæsjefull at jeg ikke klarer å stå uten å blande alkohol og diverse andre medikamenter? nope, drikker faktisk nesten ikke i det hele tatt tbh :o Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Hvor kan jeg donere penger da? Tviler på det blir mer enn en 50-lapp, men det fortjener de. De gjør en utmerket jobb når jeg tenker meg om, hvertfall de jeg har møtt! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 telefonsalg skulle vært forbudt. De natteravnene ville gjerne at pappa skulle gå runder. Hehehehe, det skulle tatt seg ut! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Hva er galt med det da Jokke? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 pappaen til Jokke er av en høyere klasse enn de som går natteravn runder må vite. Kanke synke så lavt at han menger seg med arbeideklassen og gjør noe uten å tjene spenn på det. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Hva er galt med det da Jokke? Blir som om Neferititi personlig, skulle være med å bygge en pyramide. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Jeg synes det hadde vært morosomt om Min far gikk natteravn jeg... Men det skjer nok ikke på en stund... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Er det du eller han som ikke vil? Btw, kan jeg få se ett bilde av deg? Tror jeg så deg i byen. Kan taes PM. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Jeg synes som sagt at natteravnene gjør et svært godt arbeid. jeg tror bare at det ville være litt upassende å gå "natteravnrunde" med livvakt! Hehe. Ellers var jeg på Solli og spilte Bowling i går, før jeg (okey, pappa!) spanderte en liten middag på peppes for meg og noen venner. Men, du kan ha sett meg! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Nei, jeg var ikke på Solli i går, så kan jeg da se et bilde? Jeg er nokså sikker på at du har enten digicam, scanner eller begge deler. Btw, livvakt? Why? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Det er en del mennesker ute etter oss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg