SarahG Skrevet 12. november 2018 Forfatter Del Skrevet 12. november 2018 "men her i Norge vet nesten ingen hvem han er" Så det mange utenfor Norge som vet hvem han er mener du? Godt poeng! Dette ble en sammenblanding av at nesten ingen vet hvem han er, og at nesten ingen i Norge følger kanalen. Har rettet opp i det nå, takk for at du gjorde oppmerksom på det. Lenke til kommentar
l0mf0mgl0mbl0og Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 La oss nå ikke tre jante-loven ned over øra hans riktig enda. Med den inntekten kan han nok klare seg på oppsparte midler en stund skulle det gå gale, og skulle det går riktig så gale og han har brukt opp alle pengene, så går det alltids an å sette seg tilbake på skole benken Jeg derimot synes det er artig og kjempe bra at noen kan gjøre det stort på slikt og. Go for it! Edit: Palo Alto som i området og ikke bedriften ja. siste kommentar redigert bort Har ikke noe med jantelov å gjøre, men realitetene rundt YouTubes virkemåte. Ikke for å være kynisk, men hvor mye ferdigheter er det snakk om? Det er vel ikke superavansert å lage montasje av innsendte videoklipp, så det holder ikke nødvendigvis for bounce back. Ikke er han veldig assosiert med kanalen heller. Der ligger det en del risiko. Det er teknisk enkelt å kopiere kanalen, og siden det ikke er noe personlighet knyttet til kanalen så er det lite tilhørighet hos brukerne. Samt at YouTube sin algoritme plutselig kan endre ting totalt. Dette. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 Har ikke noe med jantelov å gjøre, men realitetene rundt YouTubes virkemåte. Det har absolutt med janteloven å gjøre, når det første du kommenterer er alle problemene og at dette ikke kommer til å funke, det sitter bare så godt i ryggmargen på nordmenn at vi ikke tenker over det en gang . Selvsagt kommer ikke dette til å vare evig, som så mye annet, men inntil da så synest jeg det er artig og bra at noen gjør det stort på hobbyen sin! Det er nok av folk, inkludert meg selv, som ikke driver med alt det kjekke man liker som jobb. Så får det heller være opp til andre å komme med sure oppstøt om hvor lite skills man trenger og alt det der. Jeg sier stå på! Ingenting er bedre enn å tjene penger på en jobb man liker Lenke til kommentar
Tore Rosander Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 Han får nyte det mens han kan. Ville aldri lent meg på YouTube som eneste inntektskilde siden alt kan bli snudd opp ned på en dag, og alle inntekter vil forsvinne. Folk med ferdigheter får bounce back selv om de mister alt. Ikke for å være kynisk, men hvor mye ferdigheter er det snakk om? Det er vel ikke superavansert å lage montasje av innsendte videoklipp, så det holder ikke nødvendigvis for bounce back. Ikke er han veldig assosiert med kanalen heller. Der ligger det en del risiko. Det er teknisk enkelt å kopiere kanalen, og siden det ikke er noe personlighet knyttet til kanalen så er det lite tilhørighet hos brukerne. Samt at YouTube sin algoritme plutselig kan endre ting totalt. Hehe, hvis det er så enkelt hvorfor gjør ikke alle det? Mange prøver nok, noen klarer sikkert å lage en kul video eller to men når det kommer til å fenge folk gang på gang så ligger det både teknisk kunnskap og en viss forståelse av hva slags innhold som slår ann (samt litt markedsføring og en eller annen form for ett nettverk). De fleste klarer feks å lage en fin melodi på piano, eller en god idé til en Seinfeld episode, men når du skal gjøre det gang på gang over en viss tid så faller de fleste av til slutt. Lenke til kommentar
asshole Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 "men her i Norge vet nesten ingen hvem han er" Så det mange utenfor Norge som vet hvem han er mener du? Godt poeng! Dette ble en sammenblanding av at nesten ingen vet hvem han er, og at nesten ingen i Norge følger kanalen. Har rettet opp i det nå, takk for at du gjorde oppmerksom på det. Bare hyggelig. Flisespikking er min greie:-) Lenke til kommentar
Spoki0 Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 Hehe, hvis det er så enkelt hvorfor gjør ikke alle det? Mange prøver nok, noen klarer sikkert å lage en kul video eller to men når det kommer til å fenge folk gang på gang så ligger det både teknisk kunnskap og en viss forståelse av hva slags innhold som slår ann (samt litt markedsføring og en eller annen form for ett nettverk). De fleste klarer feks å lage en fin melodi på piano, eller en god idé til en Seinfeld episode, men når du skal gjøre det gang på gang over en viss tid så faller de fleste av til slutt. Jeg så det var teknisk enkelt i forbindelse med "bounce back". Han har ikke noe unik og solid posisjon i markedet, det er faktisk ekstremt mange som lager tilsvarende YouTube videoer, flere av de gjør det ganske bra de også. Det avhenger nok i stor grad mer av videoklippene han får enn selve redigeringen, og hvis du skal starte opp nå så er det enda vanskeligere å skille seg ut. Du tjener heller ikke noe penger på det før du har oppnådd en hvis størrelse. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 Bounce back har med hvem du er og hva du tenker og gjør hver dag. Det som er enkelt å gjøre er også enkelt ikke å gjøre og det er alltid noe som er enklere å gjøre eller gir tilfredsstillelse raskere. Det er for eksempel enklere og gir raskere tilfredsstillelse å sette seg ned og se på TV enn å starte et selskap. Den største feilen hos gjennomsnittlige folk er at de bruker mye tid på ting som verken behøver å utføres eller bringer de fremover. Alle har like mange timer tilgjengelig hver dag og kun et fåtall disponerer timene fornuftig. Lenke til kommentar
l0mf0mgl0mbl0og Skrevet 14. november 2018 Del Skrevet 14. november 2018 Hehe, hvis det er så enkelt hvorfor gjør ikke alle det? Mange prøver nok, noen klarer sikkert å lage en kul video eller to men når det kommer til å fenge folk gang på gang så ligger det både teknisk kunnskap og en viss forståelse av hva slags innhold som slår ann (samt litt markedsføring og en eller annen form for ett nettverk). De fleste klarer feks å lage en fin melodi på piano, eller en god idé til en Seinfeld episode, men når du skal gjøre det gang på gang over en viss tid så faller de fleste av til slutt. Ikke alle som er på rett tid til rett sted vettu. Det har absolutt med janteloven å gjøre, når det første du kommenterer er alle problemene og at dette ikke kommer til å funke, det sitter bare så godt i ryggmargen på nordmenn at vi ikke tenker over det en gang . Selvsagt kommer ikke dette til å vare evig, som så mye annet, men inntil da så synest jeg det er artig og bra at noen gjør det stort på hobbyen sin! Det er nok av folk, inkludert meg selv, som ikke driver med alt det kjekke man liker som jobb. Så får det heller være opp til andre å komme med sure oppstøt om hvor lite skills man trenger og alt det der. Jeg sier stå på! Ingenting er bedre enn å tjene penger på en jobb man liker Nei. Det er overflødig å gratulere, kommer bare med velmenende råd. Hadde jeg vært misunnelig så hadde jeg jo holdt kjeft Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå