Simen1 Skrevet 9. november 2018 Del Skrevet 9. november 2018 (endret) Windows sin innebygde bilde-skjermsparer suger! Jeg er på jakt etter en som i prioritert rekkefølge kan: - vise étt bredformatbilde over flere skjermer (fylle skjermene) - zoome/panorere sakte i bildene ved visning - kryssfade eller har andre overgangseffekter Endret 9. november 2018 av Simen1 Lenke til kommentar
El burro Skrevet 9. november 2018 Del Skrevet 9. november 2018 Har du prøvd Wallpaper Engine?, kan kjøpes på Steam. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. november 2018 Forfatter Del Skrevet 9. november 2018 Nei, men gjør den det jeg ønsker? Ut fra beskrivelsen høres det ut som noe annet enn jeg spør om. Mulig jeg tar feil siden jeg ikke har prøvd den. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 Wallpaper engine ser ut til å være et verktøy for å lape wallpaper apper, og det er nok litt overkill. Fant denne linken: https://www.maketecheasier.com/windows-change-wallpaper-automatically/ Kan det være noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå