AndersT2 Skrevet 9. november 2018 Del Skrevet 9. november 2018 Prøver å legge inn Xsetup fra Sensio, og får beskjed av programmet at jeg ikke har alle rettighetene til å legge inn, og må sjekke sikkerhetsinnstillingene. Har Windows 10 Har kun denne ene brukeren på PCen, og er satt som administrator. Har også satt at den skal innstallere alle programmer. Noen som vet hva dette kan være? Det var ikke noe problem på forrige PC jeg benyttet det på. Det er ett program for å kunne programmere smarthus systemet som jeg har. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 9. november 2018 Del Skrevet 9. november 2018 Nå kjenner jeg ikke til programmet du prøver å installere, så det blir gjetning: kan det være at programmet rett og slett mangler støtte for Windows 10? Hva er den eksakte feilmeldinga du får? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 9. november 2018 Del Skrevet 9. november 2018 (endret) Har du lest på deres hjemmesider? Eventuelt kan du prøve å høyreklikke å velge kjøre som administrator, på den installajonsfilen. Endret 9. november 2018 av Slettet-t8fn5F Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 9. november 2018 Forfatter Del Skrevet 9. november 2018 (endret) Har benyttet det før på Win 10 uten problemer. Legger ved bilde av feilmeldingen. Har vært i kontakt med support hos dem, og de ba meg google det (veldig behjelpelig). Har nyeste versjon av Framework fra Microsoft får jeg beskjed om når jeg prøver å installere det Har også prøvd å kjøre som administrator Endret 9. november 2018 av AndersT2 Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 9. november 2018 Forfatter Del Skrevet 9. november 2018 Testet nettopp å legge inn på spill PCen, og der funker det fint. Samme Windows versjon, og satt opp på helt like måte. eneste forskjellen mellom de er Intel og AMD. Det er Ryzen maskinen jeg ikke får innstallert på Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 9. november 2018 Del Skrevet 9. november 2018 Har du prøvd å søke på feilmeldingen på engelsk? Your security settings do not allow this application to be installed on your Computer 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. november 2018 Del Skrevet 28. november 2018 Har nyeste versjon av Framework fra Microsoft får jeg beskjed om når jeg prøver å installere det Har også prøvd å kjøre som administrator er det en maskin som er del av et domene? Det kan virke slik ut ifra feilmeldingen. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 30. november 2018 Forfatter Del Skrevet 30. november 2018 er det en maskin som er del av et domene? Det kan virke slik ut ifra feilmeldingen. skal ikke være det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå