quantum Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 QNX ble opprinnelig utviklet av Quantum Software Systems .... Hmmm ... Darn! Busted! QuackQuack! Lenke til kommentar
Sandormen Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 Digi burde starte med å publisere en kumulativ oppdatering når det gjelder Win10-fails. ?? Lenke til kommentar
xaco Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 Er det framleis folk som bruker Windows i bedriftssammenheng? Eg har ikkje rørt ein Windows PC i profesjonell samanheng på snart 15 år nå. uheldigvis ja Lenke til kommentar
missi Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 akk så arrogant, når du ikke vet hvem det vanlige bruker er engang. Gidder ikke å sette opp noen freeIPA, da det ville vært brukt mer, om det virkelig var i nærheten av Windows sin brukervennlighet. Hvis du ikke har lyst å lære noe nytt er det ingen som kan hjelpe deg dessverre. Lenke til kommentar
LangtGjesp Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 Festlig nok med en posix-compliant kjerne fra qnx ... Interessant. QNX var tidlig ute med et oppegående Unix-system, lenge før Linux. Jeg hadde håp om at de kunne ta opp konkurransen med Microsoft og prøvde å få jobb der en gang. Men de valgte å holde seg til mer spesialiserte markeder. 1 Lenke til kommentar
LangtGjesp Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 Er det framleis folk som bruker Windows i bedriftssammenheng? Eg har ikkje rørt ein Windows PC i profesjonell samanheng på snart 15 år nå. Kva for system har du brukt, då? Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 14. november 2018 Del Skrevet 14. november 2018 Jeg også. Et et lurt triks er som administrator å deaktivere tjenestene Windows update og BITS (B... intelligent transfer service) og kjøre Windows 10 Debloater. Da blir maskinen nogen lunde levelig uten avbrytelser når man ikke trenger det. Maskinen blir heller ikke gradvis tregere ettersom Microsoft finner ut at jeg trenger nye funksjoner. Helt trygg blir maskinen også, dette har jeg gjort på alle mine maskiner siden før årtusenskiftet. Aldri en update, aldri problemer eller virus. Dette er det siste man bør gjøre om man tenker på sikkerhet. Og, foruten cryptovirus så har ekstremt mange virus i dag ikke til hensikt å vise deg at de er der. Mye mer nyttig å overvåke deg og tappe deg for alskens informasjon. Men for all del. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå