crx Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 hei siden jeg er mann og norsk gidder jeg ikke å lese brukerhandboka... heh men lurer fortsatt på om jeg kan fjærne dn irriterende lyden som komemr etter at sms er sendt. kan jeg deaktivere t9 ordboka? kan jeg få blank logo? takker på forhånd Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 (endret) hei siden jeg er mann og norsk gidder jeg ikke å lese brukerhandboka... heh men lurer fortsatt på om jeg kan fjærne dn irriterende lyden som komemr etter at sms er sendt. kan jeg deaktivere t9 ordboka? kan jeg få blank logo? takker på forhånd irriterende lyder kan bare fjernes ved å sette telefonen i lydløs modus. t9 ordboka burde kunne skrus av, har aldri hørt om en mobil der du ikke kan skru av ordboka. på min siemens gjøres det med #-tasten.. blank logo kan du sikkert bestille/overføre via kabel eller IR fra steder som selger/gir bort logoer...let på google eller noe Endret 18. desember 2003 av Sondre^^ Lenke til kommentar
Håkon D Sandt Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Hello Du kan få blank logo. Bare fjern tekst(et valg i Display menyen). Du kan også skru av T9. Natt Lenke til kommentar
allyse Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Stenges pga. dårlig emnebruk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg