steinjarle Skrevet 9. november 2018 Del Skrevet 9. november 2018 Innholdet trekkes fra Netflix neste år.Disneys Netflix-rival har fått navn Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 9. november 2018 Del Skrevet 9. november 2018 Verdt å nevne at dette ikke påvirker Europa, siden vi har andre avtaler. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. november 2018 Del Skrevet 9. november 2018 Verdt å nevne at dette ikke påvirker Europa, siden vi har andre avtaler. Enkelte Marvel-serier som har vært på Netflix har blitt lagt ned så det blir spennende å se om de gjenoppstår på Disney sin plattform etterhvert. Lenke til kommentar
tha_lode Skrevet 9. november 2018 Del Skrevet 9. november 2018 Verdt å nevne at dette ikke påvirker Europa, siden vi har andre avtaler. Det er sant at det er andre avtaler som gjelder her, men siden Disney skal streame det selv, så blir netflix en direkte konkurrent. Jeg tipper at såfremt de lanserer Disney+ her også så kan vi bare glemme å se deres produksjoner på andres strømmetjenester. Lenke til kommentar
Odins Lille Gnager Skrevet 9. november 2018 Del Skrevet 9. november 2018 Så fint. La oss nå endelig få enda flere tjenester og et mer fragmentert streamingmarked! Med 100 - 200 pr. månedsabonnement, og en fremtid som dette så koster det før vi vet ordet av det 3000,- i måneden for å få tilgang til material av varierende kvalitet. Så får Apple det som de vil i tillegg da. Men leiepriser på apper. Så kan du ikke ha en fungerende telefon med streaming for under en god månedslønn i Norge. Kjempefin fremtid vi har foran oss. 9 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 9. november 2018 Del Skrevet 9. november 2018 Det fine med abonnement er at man kan velge selektivt hva man abonnerer på. Man må ikke ha 8 aktive musikk, nyheter og videostream-tjenester til enhver tid. Jeg har ofte vekslet mellom flere og holder fokuset på en videostream-tjeneste av gangen. 2 Lenke til kommentar
Discord Skrevet 9. november 2018 Del Skrevet 9. november 2018 for dette kommer jo ikkje til å føre til mer piratkopiering vis alle fuckings firmaer skal ha egne løsninger tl 200kr/mnd. nei takk 8 Lenke til kommentar
sosh82 Skrevet 9. november 2018 Del Skrevet 9. november 2018 Kjøper et par TB disker og piratkopierer alt i 2019 ftw 3 Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 9. november 2018 Del Skrevet 9. november 2018 Greit nok med pad'er og telefoner som kan kjøre webklienter og apper, men det aller kjekkeste er jo alle de 1 år gamle TV'ene som ikke vil få støtte for Disney+ klienten... Blir nok mer torrent trafikk og salg av store harddisker fremover. 4 Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 9. november 2018 Del Skrevet 9. november 2018 Alt er bedre enn da jeg vokste opp og man enten leide en VHS for en femtilapp eller kjøpte den for 150. Tar meg selv i å syte av og til. Faktum er at vi har et ellevilt utvalg til en helt grei pris. Det er ingen menneskerett å se ubegrensa med serier og filmer til prisen av et par kneipbrød i måneden :-) 2 Lenke til kommentar
Zwitter96 Skrevet 9. november 2018 Del Skrevet 9. november 2018 Var det ikke dette som skulle være Disney Life? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 10. november 2018 Del Skrevet 10. november 2018 Greit nok med pad'er og telefoner som kan kjøre webklienter og apper, men det aller kjekkeste er jo alle de 1 år gamle TV'ene som ikke vil få støtte for Disney+ klienten... Blir nok mer torrent trafikk og salg av store harddisker fremover. Ja, stakkars dem. Det er jo skikkelig komplisert å kjøpe seg en chromecast eller lignende. Lenke til kommentar
Archdemon Skrevet 10. november 2018 Del Skrevet 10. november 2018 Greit nok med pad'er og telefoner som kan kjøre webklienter og apper, men det aller kjekkeste er jo alle de 1 år gamle TV'ene som ikke vil få støtte for Disney+ klienten... Blir nok mer torrent trafikk og salg av store harddisker fremover. Ja, stakkars dem. Det er jo skikkelig komplisert å kjøpe seg en chromecast eller lignende. I tillegg er en billig Chromecast langt bedre enn innebygde apper i nesten alle tilfeller. Plus at du selvsagt har mye fler muligheter med den. 2 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 10. november 2018 Del Skrevet 10. november 2018 Akkurat det vi trengte. Enda en løsning. Hva om de bare lager en egen streamingtjeneste for hver jævla film og tv-serie? Så får man melka enda mer penger fra folk og/eller økt piratkopieringen tilsvarende. 1 Lenke til kommentar
covah Skrevet 10. november 2018 Del Skrevet 10. november 2018 Akkurat det vi trengte. Enda en løsning. Hva om de bare lager en egen streamingtjeneste for hver jævla film og tv-serie? Så får man melka enda mer penger fra folk og/eller økt piratkopieringen tilsvarende. Det er bare å la være å abonnere dersom du ikke vil. Det er ikke en menneskerett å alltid ha tilgang til alt av serier og filmer... Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 10. november 2018 Del Skrevet 10. november 2018 Ja jeg skal la være tro meg. Finner nok innhold på piratebay samme dag uansett. Er jo slik de vil ha det tydeligvis. Lenke til kommentar
Archdemon Skrevet 10. november 2018 Del Skrevet 10. november 2018 Ja jeg skal la være tro meg. Finner nok innhold på piratebay samme dag uansett. Er jo slik de vil ha det tydeligvis. Piratebay? Bruker folk fortsatt den trege siden? Hvorfor ikke en private tracker? Er der alt kommer først. 1 Lenke til kommentar
radiotryne Skrevet 11. november 2018 Del Skrevet 11. november 2018 Alt er bedre enn da jeg vokste opp og man enten leide en VHS for en femtilapp eller kjøpte den for 150. Tar meg selv i å syte av og til. Faktum er at vi har et ellevilt utvalg til en helt grei pris. Det er ingen menneskerett å se ubegrensa med serier og filmer til prisen av et par kneipbrød i måneden :-) Så du mener at vi i fremtiden skal få et dårligere tilbud bare fordi vi ikke har "krav" på noe bedre? Synes vi burde gå tilbake til trykketelefoner jeg, fordi vi har jo tross alt enda datamaskiner. Folk er alt for bortskjemte som har Facebook og Google på hele TO enheter. Lenke til kommentar
Eldrach Skrevet 11. november 2018 Del Skrevet 11. november 2018 Verdt å nevne at dette ikke påvirker Europa, siden vi har andre avtaler. Enkelte Marvel-serier som har vært på Netflix har blitt lagt ned så det blir spennende å se om de gjenoppstår på Disney sin plattform etterhvert. Skal sies at Iron fist gjerne kan forbli død, men Luke Cage kan gjerne gjenoppstå Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 11. november 2018 Del Skrevet 11. november 2018 (endret) Så du mener at vi i fremtiden skal få et dårligere tilbud bare fordi vi ikke har "krav" på noe bedre? Synes vi burde gå tilbake til trykketelefoner jeg, fordi vi har jo tross alt enda datamaskiner. Folk er alt for bortskjemte som har Facebook og Google på hele TO enheter. Det er ikke det jeg sier, er det? Jeg håper tilbudet vokser og blir både bedre og rimeligere jeg. Men jeg synes mange klager på utvalget og prisen på Netflix på samme måte som andre klager på tannlegetilbudet eller parkeringsavgifter. Endret 11. november 2018 av 1Dr.E Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå