Gå til innhold

Activision er ikke fornøyd med populariteten til Destiny 2

Anbefalte innlegg

Kan det tenke seg at det er fordi spillet rett og slett ikke er morsomt? Jeg er en av de som har lastet ned spillet mens det har vært gratis. Spilt en 5-6 timer og må si at jeg ikke er særlig imponert. Det hele virker ganske generisk og skytingen er ikke det helt store.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Activision-Blizzard ville lage sin Halo, de feilet, samtidig er spill verden mettet med spill som skal holde spilleren opptatt i 200+ timer(alle Ubi "spill") flere av EA sine spill osv, Halo vokste opp når det ikke var noe alternativ på consol og var et rent consol spill, mens Destiny skal konkuerer mot mye flere spill både i sin sjanger og andre sjangere. 

Sleng på at spillet er middelmådig hele dagen, så sier det seg selv at spillet ikke gjør det bra nok, men husk at Activision-Blizzard var ikke fornøyd med at COD solgte for 500 millioner dollar de første 2 ukene, så deres definasjon av "bra nok salg" er noe anderledes enn standard definasjonen. 

Lenke til kommentar

Har spilt dette litt selv, og var egentlig ganske fornøyd med spillet. Skuffelsen var ganske stor når jeg fikk med 3 andre kompiser nå som det er gratis på battle et, og vi fant ut at den eneste aktiviteten vi kan gjøre som gruppe på 4 er pvp.

Det henger ikke på greip, og ingen av oss er spesielt frista til å handle forsaken, som et resultat av det.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har spilt dette litt selv, og var egentlig ganske fornøyd med spillet. Skuffelsen var ganske stor når jeg fikk med 3 andre kompiser nå som det er gratis på battle et, og vi fant ut at den eneste aktiviteten vi kan gjøre som gruppe på 4 er pvp.

Det henger ikke på greip, og ingen av oss er spesielt frista til å handle forsaken, som et resultat av det.

Destiny spillene har alltid hatt fireteams på 3/6 spillere i pvE, unntaket har vært pvp der det har vært 2/4/6 spillere pr lag. At en blir begrenset til pvp når en bare er 4 er ikke så overraskende :) Endret av Ooinaru
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...