Niklasp Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 Nordmenn er mer fornøyde med Viaplay enn Netflix Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 Merkelig siden Netflix sitt tilbud knuser Viaplay. Men ingen av de har alt jeg vil ha. 4 Lenke til kommentar
Odins Lille Gnager Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 (endret) Hvordan i alle dager får dere det til at Netflix er på bunn når de har 73,5 mot "øvrige" som har 65,2? Før i tiden så lærte vi enkel matematikk som dette på grunnskolen. Merkelig siden Netflix sitt tilbud knuser Viaplay. Men ingen av de har alt jeg vil ha. Er vel avhengig av hva man ønsker å se på. Jeg finner fint lite interessant på Netflix. Derfor er min Netflix-konto aktiv / betalt bare desember - januar. For da rekker jeg å få med meg de ytterst få nyhetene som er verdt tiden min. Resten av året lar jeg Netflix være og håper de legger til i det minste to til tre filmer så jeg får valuta for pengene. Endret 8. november 2018 av Omnia vincit amor Lenke til kommentar
Populært innlegg gwh Skrevet 8. november 2018 Populært innlegg Del Skrevet 8. november 2018 Nekter å tro at HBO er har 72% kundetilfredshet. 14 Lenke til kommentar
Prinkipo Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 Virker veldig rart. Kan ikke forstå at Viaplay kommer på topp her. Netflix og HBO er bare så mye bedre etter min mening. 3 Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 Problemet for min del er at tjenestene blir stadig dummere, og for Netflix del gjelder dette spesielt appene. Med bannere som viser kategorier som ikke passer meg, som må sidescrolles en etter en, og jeg føler jeg bare ser det samme om og om igjen. Jeg vil ha en pro-versjon der jeg kan velge alskens filtre. Film - Action - Sci-fi - 2006-2018 - Aldersgrense 16+ - Engelsk osv. Og, tommel opp eller tommel ned? WTF? 90% av det jeg ser står uten vurdering for min del, da det var helt greit, verken mer eller mindre. Gi meg heller ti stjerner å vurdere etter. 3 Lenke til kommentar
Ozwald Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 Viaplay vinner på selve streaming appen for min del (android), med imdb rating inkludert (og sorterbart!) er de allerede ganske langt foran. Viaplay tillater også å pause mellom episode, mens i Netflix sin app må man vente til neste episode begynner. Synes også at Netflix sine horisontale lister er uoversiktlige når man vil ha god oversikt over en gitt kategori. Lenke til kommentar
_ole Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 Hvordan i alle dager får dere det til at Netflix er på bunn når de har 73,5 mot "øvrige" som har 65,2? Før i tiden så lærte vi enkel matematikk som dette på grunnskolen. får håpe det er mer fokus på avlesning av tabeller i grunnskolen i disse dager 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg Dubious Skrevet 8. november 2018 Populært innlegg Del Skrevet 8. november 2018 Bare det at HBO ligger så langt oppe, diskvalifiserer hele undersøkelsen 10 Lenke til kommentar
Emil Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 At HBO ikke har 40 elns. Dårligere grensesnitt skal man lete lenge etter. Det er helt utrolig dårlig. BS undersøkelse. 8 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 Viaplay synes jeg er dårligst. Aner ikke hva jeg skal se der. HBO er noe bedre. Netflix er best.Resultatet er helt uforståelig. Lenke til kommentar
Michel Le Belu Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 Skandale at HBO Nordic har fått så bra tall. De støtter minst platformer og elendig grensesnitt. Bruker forsatt flash på PC. Støtter ikke webos (LG tv), Android TV +++++ 8 Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 Netflix er den eneste som holder mål. 2 Lenke til kommentar
Fred-Yngve Rognlien-Ingstad Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 Netflix er helt klart den beste strømmetjenesten for meg. Jeg ser utelukkende på filmer på tv/nett, og kun i sjangerne horror, science fiction og adventure. Da blir Netflix det naturlige valget. Lenke til kommentar
Elektroavdelingen Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 For norske familier med små barn er tilbudet fra Netflix dårlig. Vi får stadig forslag om familiefilmer uten norsk tale, og det er ikke mulig å legge inn hvilke språk barna som ikke kan lese trekket forstår. Dessuten har Netflix begynt å kjøpe inn filmer uten norsk lydspor. Jeg har opplevd at Viaplay har hatt familiefilmer med norsk tale, men når Netflix overtar rettighetene er det uten norsk lydspor. Dessuten er brukergrensesnittet uoversiktlig og kundesenteret dårlig. Lenke til kommentar
Blu-Boss Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 Har Sumo,Viaplay og Netflix....hadde HBO en periode men ikke nå.Merkelig undersøkelse.....synes Netflix er best og HBO og Viaplay dårligst.Ellers så synes jeg menyer osv i alle apper er trege men det er nok min gamle tv sin skyld (smart tv med appene innstallert) Lenke til kommentar
abze Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 Prime Video er billigst og har veldig bra innhold syns jeg, ville plassert den på første. Netflix og Prime Video er mest brukt. Viaplay er sjeldent brukt, Hbo oftere Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 Og, tommel opp eller tommel ned? WTF? 90% av det jeg ser står uten vurdering for min del, da det var helt greit, verken mer eller mindre. Gi meg heller ti stjerner å vurdere etter. Problemet med stjerner og lignende er at det ikke fungerer særlig bra i praksis. Tommel opp/ned har vist seg å fungere bedre. Lenke til kommentar
Fred-Yngve Rognlien-Ingstad Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 Viaplay vinner på selve streaming appen for min del (android), med imdb rating inkludert (og sorterbart!) er de allerede ganske langt foran. Viaplay tillater også å pause mellom episode, mens i Netflix sin app må man vente til neste episode begynner. Synes også at Netflix sine horisontale lister er uoversiktlige når man vil ha god oversikt over en gitt kategori. Det går fint an å pause på Phillips sin Netflix app. Lenke til kommentar
Lurk Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 1) To av de tre spørsmålene er helt meningsløse. Og hvem er egentlig oppdragsgiver? Gjør de såpass sløvt arbeid på spekk? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg