simalarion Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 (endret) Alt funker bortsett fra at når jeg trykker på mp3 format så konverterer eac programmet alikevell til wave, disse filene er på 30-40 mb å det er ikke så veldig kult å ha liggendet noensted. Hva gjør jeg galt?? Hvorfor er jeg så trang inne i hodet mitt Endret 18. desember 2003 av simalarion Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 Ok har jeg rett "om jeg har forstått det riktig nå av min første post" når jeg skriver at man må nøtt til å bruke lame også for å få dem til mp3? men problement blir fortsatt å få dem til 256kps for jeg har alleredet prøvd dette, så hviken type wave brenner jeg først og hva velger jeg på lame etterpå?. Jeg klarer det selfølgelig men jeg er intresert i å få det best mulig å det klarer jeg kke Takk for all hjelp Lenke til kommentar
aksjonist Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Hvis du prøver å følge denne guiden, så er du nok hjulpet godt på vei; http://www.afterdawn.com/articles/archive/mydeneaclame.cfm Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 takker Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 Dette må alle prøve, om dere har en bra mp3 spiller, jeg har aldri merket spesielt forkjell på lyden når jeg spiller mp3 på anlegget men med min nye asono HD500 MP3/FM 20GB merket jeg stor forkjell på kvaliteten, men med opprskriften jeg fikk her er det helt opptimalt, den beste lyden jeg noengang har hørt og det med øreproppene som fulgte med (er oversket over bass dybden i disse!!), nå må jeg jo ha meg noen klokker som duger Noen forslag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå