Lond Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Hvorfor har jeg lyd på spill, men ikke på musikk, på windowsen eller på internett? Jeg bruker Windows XP, og Thrust Multifunction 410 Headset. JEg har prøvd å plugge i andre høytalere, med samme resultat. Lenke til kommentar
CD Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Åpne volum kontroll og fjern haken på demp digital lyd Lenke til kommentar
Lond Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 Alle haker utenom Mikrofon er av, og alle "spakene" er på maks. Jeg finner ikke "digital lyd" på volumkontroll heller. Det som er så snodig, er at det kun skjer på musikk og internett, men funker fint på spill. Hva er dette? Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Kan være at du har satt på "diagnostig startup" i msconfig eller at du har "drept" "Microsoft Audio". Lenke til kommentar
Lond Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 (endret) Jaha? Hvordan setter jeg opp "diagnostig startup", og hvordan "gjenoppliver" Microsoft Audio igjen? Endret 18. desember 2003 av Lond Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Om du ikke har plugget til en liten kabel som går fra cd spilleren til lydkortet får du ikke spille musikk fra cd o.l, fordi det ganske enkelt ikke er noe måte å få lyden ditt på. Lenke til kommentar
BanjoBjarne Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Om du ikke har plugget til en liten kabel som går fra cd spilleren til lydkortet får du ikke spille musikk fra cd o.l, fordi det ganske enkelt ikke er noe måte å få lyden ditt på. Den kabelen er ikke nødvendig lenger da dataene blir sendt over IDE-kabelen. sjekk om det kommer opp noen feil når du kjører: Start -> kjør -> Dxdiag -> Sound. (si nei på sjekk for m$-godkjente drivere) Er det ingen feil der så sjekk enhetbehandling om det er noen feil med driverne. Lenke til kommentar
Lond Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 Funker ikke noen av delene. "Enheten funker som den skal". Det rare er at lyden er optimal på spill, mens jeg hører ingenting hverken med mp3, CD, eller windows/internett lyder. Har prøvd å rulle tilbake driveren også, uten positivt resultat. Ingen som har peiling? Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Skjekk i alle prog. som bruker lyd. Kanskje du har "muta" lyden Lenke til kommentar
Lond Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 Det har jeg heller ikke. Media player har volum på maks iallfall. Lenke til kommentar
TAS Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Hvis det er onboard lyd du har,kan det kanskje hjelpe å oppdatere bios. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå