ProphetSe7en Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Etter bytte til Juventus ble de et helt annet lag. Tror faktisk Juventus dummet seg stort med det bytte. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 7. november 2018 Forfatter Del Skrevet 7. november 2018 .. mange som har "glemt" det der ja, Fergie var kynisk som faen på bortebane i CL Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Ikke mist dette nå da Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Rashford bommer alene med keeper IGJENNNN. Det begynner å bli latterlig fra han og Lukaku denne sesongen. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Der skal du sette den Rashford! Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Deilig med 3 poeng. Totalt ufortjent, men det spiller ingen rolle nå Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Hahaha herlig ?? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Haha, Mourinho! Må si jeg liker det. Blitt bua på hele kampen. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Vinner med det drittmålet, flaks som faen men tar det haha... Juventus fortjente nesten noe imot etter den håpløse sløsingen dems.. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Er det? Kommer ikke på noen like gode eller bedre i øyeblikket. City kanskje. Kanskje mange er overdrevet, men jeg vil si at både City, Barca og Real (godt turneringslag) ikke er dårligere enn Juventus. Så har du Liverpool, Bayern og PSG som alle helt sikkert hadde spilt mye bedre enn det vi har og gitt Juventus en god kamp. Hvor ofte vinner vi fortjent mot topplag? 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Haha! Digg kveld for en gangs skyld. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Deilig kveld! Denne så jeg ikke komme Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Kanskje mange er overdrevet, men jeg vil si at både City, Barca og Real (godt turneringslag) ikke er dårligere enn Juventus. Så har du Liverpool, Bayern og PSG som alle helt sikkert hadde spilt mye bedre enn det vi har og gitt Juventus en god kamp. Er ikke enig, jeg mener Juventus er verdens beste fotballag for øyeblikket. Hakket over disse andre lagene du nevner. At andre lag kunne gjort en mye bedre kamp mot dem enn oss tviler jeg ikke et sekund på. 1 Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Ser man hvor grei Fella er å kunne sette inn, Mata også meget god etter innhoppet. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Nå tørr jeg påstå at Juventus rotet dette til selv med å gå over til 3 bak. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Vanvittig deilig med seier! Var på Three Lions i Trondheim forresten. Har sagt opp SS, da det har vært for ustabilt i det siste Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. november 2018 Del Skrevet 10. november 2018 Vanvittig deilig med seier! Var på Three Lions i Trondheim forresten. Har sagt opp SS, da det har vært for ustabilt i det siste Three Lions er kung. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå