Tåkefyrste Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Da syns jeg du skal i alle fall bruke alle de andre de slått som "målestokk". Skal vi gå igjennom de 4-5 siste sesongene til Juventus - igjen? De siste 4-5 sesongene er jo totalt irrelevant om laget er bra eller ikke. Du får prøve tåle at noen er uenig med deg fra tid til annen. 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 7. november 2018 Forfatter Del Skrevet 7. november 2018 De siste 4-5 sesongene er jo totalt irrelevant om laget er bra eller ikke. Du får prøve tåle at noen er uenig med deg fra tid til annen. Du skal få lov til å være uenig, men det betyr ikke at du har rett. Og du må begynne å se realiteten i fotball, Juventus er kanskje Europas beste fotball lag for øyeblikket 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Bedre trøkk fra oss nå. Fellaini inn i boksen frigjør Martial litt. 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 7. november 2018 Forfatter Del Skrevet 7. november 2018 MATAAAAAA Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 1-1. Hadde jeg ikke trodd. Takker og bukker Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 MATA JEG LIKER DEG 1 Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Digg!! sykt ufortjent ja Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 mata er skikkelig god på frispark Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 7. november 2018 Forfatter Del Skrevet 7. november 2018 HAHAHAHH HAHAHAHAH :D For et møkkamål! Jeg tarn! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Jaaa! Så sykt ufortjent men deilig! Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Haha hva skjer?! Rått Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Stygt, kanskje offside to ganger, ræva keeperspill, «ufortjent», men jeg tar det hundre dager i uka! 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 7. november 2018 Forfatter Del Skrevet 7. november 2018 Kunne ikke vært mer enig! Om vi tar 3 her nå, så er det 3 svært viktige poeng Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Dette er så Fergie i CL at man skulle tro vi aldri bytta manager! Vi sugde «alltid» da også før vi krangla det inn på slutten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå