bshagen Skrevet 7. november 2018 Forfatter Del Skrevet 7. november 2018 (endret) Hva tenker folket? Blir det enveiskjøring av Juventus eller tror vi litt på laget vårt i dag? Endret 7. november 2018 av bshagen Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 (endret) Som alltid, umulig å vite med dette laget. Håper bare vi klarer å spille bra fotball, men Juventus er uansett utrolige vanskelige å slå i Torino. Spiller vi som vi gjorde i andreomgangen mot dem sist har vi gode muligheter til å vinne. Endret 7. november 2018 av Snikpellik Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Synes Sanchez har åpnet friskere enn jeg har sett ham på lenge. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 7. november 2018 Forfatter Del Skrevet 7. november 2018 Sånn ja Matic, bryter foran! Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 7. november 2018 Forfatter Del Skrevet 7. november 2018 (endret) Det er forsvaret igjen altså, vi lar de spille seg heeelt frem. At vi ikke kan være litt mer aggressive i forsvarsspillet. EDIT: Ikke sååå aggressiv som Matic der selvsagt - hodeløst så tidlig i kampen Endret 7. november 2018 av bshagen Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Liker mye av det jeg ser i starten her. Vi er litt shaky bakover. Men faen da Matic!? Håpløst. Han er elendig for tiden. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 7. november 2018 Forfatter Del Skrevet 7. november 2018 Godt å se Herrera og Lindgard syns jeg, de er litt mer "ivrige" Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 (endret) Der kan det vel være over for Sanchez... da sliter vi i såfall. Endret 7. november 2018 av Snikpellik Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 7. november 2018 Forfatter Del Skrevet 7. november 2018 Roar Stokke er faen meg den kleinste kommentatoren i verden ass. «Først luka julekalenderen ...» -.- Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 7. november 2018 Forfatter Del Skrevet 7. november 2018 Spesielt å se Khedira gå for skudd der Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Skjerp deg Herrera. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Vill redning! Hadde vært surt å få en deflection i fleisen der. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 7. november 2018 Forfatter Del Skrevet 7. november 2018 "Det e M-A-T, de e MAT" - Roar Stokke, 59år 1 Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Juventus best, ingen høydare Lenke til kommentar
blured Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 (endret) Ettersom jeg ikke forventer noe fra slike kamper lenger, synes jeg vi henger overraskende bra med. Endret 7. november 2018 av blured Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 (endret) Vi henger bra med her, og bruker ballen stort sett bra når vi har den. Ble litt verre mot slutten av omgangen når Juventus får sjansene sine. Helt ok. Likte at vi startet med høyt press. Endret 7. november 2018 av Snikpellik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå