AnonymDiskusjon Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Tenker ikke på dette som en "selvmords" måte, men mer at tiden går for fort og jeg løper opp for tid. Bruker flere timer av dagen min på gaming, eller jeg vet ikke hvordan jeg skal begrense meg. Savner den følelsen av og gå ut, gjøre noe i livet og henge med venner.. Føler at internett / gaming har mer sperret oss inne i hverdagen, hvor folk ikke simpelthen ikke har tid eller energi til og gjøre det jeg eller andre vil. Føler energi'en blir mindre og mindre. Liker gaming i en ting for og ha det gøy, men føler det heller sperrer meg inne i en svart boks hvor jeg repeterer den samme instruksen hver dag.. Hvor alle timene mine flyr. Vet ikke hvordan jeg skal si det helt uten og gå til psykolog og snakke om dette.. Føler livet går ut for meg og tiden har gått alt for fort. Har bil, har flere venner rundt.. men vet ikke hvordan jeg går fram for og søke kontakt, fine på noe en dag eller bare henge.. Føler det ikke er en ting lenger.. Hvor vi bare sitter bak pc-skjermen og "ikke gjør noe fornuftig ting".. Føler jeg ikke bruker livet til noe nyttig. Folk har sikkert rett, selv om jeg ikke vil innrømme at gaming / pc-spilling har tatt over livet mitt. Har litt depresjon og angst etter forrige forhold som har gjort meg veldig anti-sosial siden 2 år siden vi slo opp.. Har fortsatt mareritt om henne (ikke i en dårlig måte, men at hjertet eller hjernen fortsatt savner henne.) Bare vet ikke hva jeg skal gjøre, så spørr her etter råd. Har begynt og trene en dag i uken på jobben, er ikke imot og gjøre meg flau i zomba og .. synes det er moro.. Men etter denne lærling tiden er ferdig er jeg veldig redd hva som skjer fremover. Føler fremtiden er altfor usikkert og jeg bare.. blir mer deprimert enn jeg er nå.. Har fått vite jeg burde gå videre på skolen og gå for universitet eller skole for 2 yrker jeg vil gå for. Tror det jeg ville si er sagt, er redd for mye og føler jeg bare ikke.. kan gjøre ting.. Alt er ensomt og pcen har egentlig stengt meg inne. Vil virkelig starte og trene 3 dager i uken på et trenings senter, henge oftere med venner og gjøre ting i livet.. Enten kjøre, fotografere naturen eller natten over byer med kamera.. Bare gjøre noe i livet. Vet ikke hvorfor jeg spør om råd her, bare føler folk har mer erfaring her enn det jeg har. -22 åring som er usikker på livet. Anonymous poster hash: 755f4...e96 Lenke til kommentar
Sjimpansen Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 I morgen er den første dagen i resten av ditt liv. Hva hindrer deg i å slutte å spille og begynne å trene tre dager i uka, eller hver dag? Jeg forstår deg slik at du har venner, men for lite kontakt med de. Her er stikkordet initiativ. Hvis du vil ha endring i livet ditt er det du selv som må gå inn for det. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå