BaLtOo. Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Noen som har erfaring med http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...=9&GrpID=1&s=pl ? Er helt blank på seagat serien.. bare lyst på ny billig disk Lenke til kommentar
StudInc Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 har storebroren på 160 GB (8MB) og er storfornøyd.... Lenke til kommentar
ParaNode Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Har aldri hatt Seagate Hdd, så jeg vet ikke helt. men mitt inntrykk er at det er helt ok harddisker.. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 les i prisguiden har denne disken selv og kun gode erfaringer med seagate barracuda og nå 7200.7 serien. stille er vel nøkkelordet til denne disken. Lenke til kommentar
BaLtOo. Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 okey... men det høres flott ut Lenke til kommentar
bambam Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Har også 160 versjonen og har ikke noe og utsette Lenke til kommentar
BaLtOo. Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 Har også 160 versjonen og har ikke noe og utsette Det høyras bra ut and merry xmas to all! Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 (endret) Har to seagate'er nå og har hatt det nesten uten unntak......kjempedisker! Er det noe å utsette på dem så måtte det være ytelsen som ligger minimalt under de raskeste.......som da igjen bråker mer Har heller ikke hatt en seagate som har krasjet ! Endret 18. desember 2003 av MrVilla Lenke til kommentar
Akise Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Hei! Siden dere har Seagate disker kan dere kasnkje hjelpe meg Jeg har 2 stk. 160gb Saegate 7200.7 disker som jeg kjører i raid 0. Jeg er ikke en ekspert og klarer ikke å instalere winxp/2k på disse.. Jeg får dem til å virke uten OS på dem.. hva må jeg gjøre? Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 øøø...først må du gjøre som det står i boka, det har du sikkert gjort siden du sier de virker? Under oppstarten av bootinga må du trykke F6 med en gang. det står også en liten tekst nederst av skjermen som sier dette. Du må og ha i en raid diskett som skulle følge med. Jeg husker ikke helt detaljert vidre men jeg tror du finner det ut. Lenke til kommentar
Noty Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Har en Saegate 7200.7 160GB s-ata som høres godt når den leser\søker. Lenke til kommentar
Akise Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 øøø...først må du gjøre som det står i boka, det har du sikkert gjort siden du sier de virker? Under oppstarten av bootinga må du trykke F6 med en gang. det står også en liten tekst nederst av skjermen som sier dette. Du må og ha i en raid diskett som skulle følge med. Jeg husker ikke helt detaljert vidre men jeg tror du finner det ut. Hei åsmund og takk for svar Jeg har presst F6 og jeg får en feilmelding der det står at jeg trenger txtsetup.exe eller.no, men det følgte ingen diskett med jeg har prøvd å laste ned no greier fra seagate men fikk det ikke til.. Noen andre som kan svare? (eller asmund seff. ) Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Du trenger drivere til RAID kontrolleren, ikke diskene Lenke til kommentar
Akise Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 se i sig. hvor kan jeg få dem, finner dem ikke på www.asus.com Lenke til kommentar
rikkmund Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Hva er forskjellen på 2mbog og 8mb varianten? Er det merkbart? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå