nor50 Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 (endret) Har en Toyota der intervallviskeren virker når den vil. Den kommer og går. Har det noe fore seg å sprøyte noe kantaktstoff/banke og slå/whatever i på pussermotoren, eller er det kaputt? Endret 8. november 2018 av nor50 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Intervallviskere SKAL virke periodisk / komme og gå Neppe feil på motoren, hvis den visker som den skal i vanlig posisjon. Har bilen regnsensor, og ikke vanlig intervall, kan det være feil på sensoren. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 7. november 2018 Forfatter Del Skrevet 7. november 2018 Intervallviskere SKAL virke periodisk / komme og gå Neppe feil på motoren, hvis den visker som den skal i vanlig posisjon. Har bilen regnsensor, og ikke vanlig intervall, kan det være feil på sensoren. Gammel bil uten sensor. Hele intervallgreiene ligger i motoren sier de hos Toyota. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 På en gammel bil jeg hadde var det et relé som var gåent. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 7. november 2018 Forfatter Del Skrevet 7. november 2018 På en gammel bil jeg hadde var det et relé som var gåent. Toyota sier alt ligger i motoren. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Alt kan ikke ligge i motoren. Den må få signal fra et sted at den skal gå på intervall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Dersom Toyota sier at alt ligger i motoren, er det vel bare å bytte motoren? Ev hvis bilen er gammel, leve med at intervall ikke funker optimalt. Eller kjøpe ny bil. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 7. november 2018 Forfatter Del Skrevet 7. november 2018 Som sagt, så sa de på Toyota at alt lå i motoren. Mer vet ikke jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå