Harald Brombach (digi.no) Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Lei av alle cookie-varslene? Nå kan Opera fjerne dem Lenke til kommentar
Ziff Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Hva med å standardisere sporing sånn at man kan si nei til all sporing på generelt grunnlag? Regner med at GDPR lovgivning ikke krever det? 3 Lenke til kommentar
linux-fan Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Jo lei av varslene. Liker dog å slette alle cookies når jeg stenger browser og bruke containers (i FireFox) så ikke websider får tilgang alt på tvers. 1 Lenke til kommentar
Sandormen Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 Jo lei av varslene. Liker dog å slette alle cookies når jeg stenger browser og bruke containers (i FireFox) så ikke websider får tilgang alt på tvers. Sånn gjør jeg også. Skulle gjerne hatt en avknapp på generellt grunnlag. Neste morgen er det på den igjen med å klikke seg forbi cookie-varsler. Lenke til kommentar
Lostfields Skrevet 9. november 2018 Del Skrevet 9. november 2018 Jo lei av varslene. Liker dog å slette alle cookies når jeg stenger browser og bruke containers (i FireFox) så ikke websider får tilgang alt på tvers. Sånn gjør jeg også. Skulle gjerne hatt en avknapp på generellt grunnlag.Neste morgen er det på den igjen med å klikke seg forbi cookie-varsler. Er ikke det bare til å surfe med Inkognito/InPrivate modus så er den saken biff? Da slipper du å slette cookies (men må fremdeles klikke deg forbi GDPR-varsler) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå