Enceladus Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Skal jeg koble vannkjøling til CPU FAN, CPU_OPT eller Sys Fan Pump? I manualen er CPU OPT markert som (Water Cooling CPU Fan Header) Spiller det noen rolle hvem av de jeg bruker? Lenke til kommentar
kla3torsk1 Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 er det en AIO (all in one) du bruker? Hvilken ?har den egen strømtilkobling ved siden av? hvis ja, så har den bare signal gjjennom viftekoblingen, så da kan du fint koble den rett i CPU fan header! Lenke til kommentar
kla3torsk1 Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 (endret) MEN: jeg ville montert rammen så den kjører i dual channel, altså 1 brikke i spor 1, og en brikke i spor 3 Med mindre manualen sier noe annet! men det der ser veldig "single channel" ut Endret 7. november 2018 av kla3torsk1 Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 7. november 2018 Forfatter Del Skrevet 7. november 2018 er det en AIO (all in one) du bruker? Hvilken ? har den egen strømtilkobling ved siden av? hvis ja, så har den bare signal gjjennom viftekoblingen, så da kan du fint koble den rett i CPU fan header! Vannkjølingen min er en NZXT Kraken x62. I videon her: https://youtu.be/5ZsZnnOX_mo?t=61 så kobles kablen til CPU_FAN Da benytter jeg denne. Ble litt usikker siden de andre var beskrevet som "Pump og water cooling". Takk Lenke til kommentar
kla3torsk1 Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 (endret) Vannkjølingen min er en NZXT Kraken x62. I videon her: https://youtu.be/5ZsZnnOX_mo?t=61 så kobles kablen til CPU_FAN Da benytter jeg denne. Ble litt usikker siden de andre var beskrevet som "Pump og water cooling". Takk Denne kan du fint plugge i CPU fan header, da slipper du eventuelle feilmeldinger med CPU FAN ERROR! Lykke til, kos deg med en grom 9900K ! De andre headerene er ment for pumper og åpen loop kjøling! Endret 7. november 2018 av kla3torsk1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå