Schreiber Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 (endret) Har brukt Word i Office 365 ganske lenge, og har alltid likt det. Men da jeg startet det i dag er det bare rot. Menyen med de festede dokumentene er borte fra startmenyen. Listen over siste dokumenter har bare to dokumenter nå. Et fra juli, og et fra mai. Listen over festede dokumenter er nesten tom, og har kun de to sist brukte dokumentene igjen. Ikke klarer jeg å legge til andre dokumenter i denne listen heller. Enda verre er det at anførselstegn er endret på laptopen, men har de vanlige på den andre PCen - til tross for at det er samme dokument på begge. Det skal være sånn: " men på laptopen er det endret til >> (bare mye mindre. Finner ikke det rette symbolet her engang.) Hva er skjedd, og hvordan får jeg det tilbake sånn det var? Er litt krise her. For ordensskyld har jeg Office 365 på vanlig PC og bærbar, og lagret dokumentene i OneDrive. Jeg jobber med det samme dokumentet på begge PCene, men på et sted om gangen. Hvorfor fungerer det helt fint på den ene, men ikke på den andre? Spesielt når det har fungert helt fint på begge frem til i dag? Endret 7. november 2018 av Schreiber Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 ut ifra det du skriver virker det som du har fått amerikansk tastaturoppsett på maskinen din. Kan du starte med å sjekke det? Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 8. november 2018 Forfatter Del Skrevet 8. november 2018 Det er nok norsk tastaturoppsett. Av en eller annen grunn har ø og æ byttet plass på laptopen, men ellers er alt som det skal. Er bare " som er endret. Men mener jeg kan endre det i autoretting et eller annet sted. Det største problemet er hvor listen over dokumentene har tatt veien. Jeg får ikke se listen over dokumenter jeg har festet på noen av PCene. Ikke får jeg festet noen nye heller. Er utrolig tungvint å åpne de manuelt, og bruker en snarvei fra skrivebordet. Men det blir jo ikke stort bedre når det er mange dokumenter å forholde seg til. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 11. november 2018 Forfatter Del Skrevet 11. november 2018 Oppdatering: Av en eller annen idiotgrunn kan Office 365 ikke lengre feste dokumenter som er lagret på OneDrive. Jeg lagret en kopi på harddisken, og da kunne jeg feste det uten problem. WTF... Tastaturet på laptopen er fortsatt et rot, men det får bare bare. Tar heller og retter det med søk og erstatt når jeg er ferdig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå