Kurt Lekanger Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Nå kan du stemme frem Årets mobil Lenke til kommentar
angeland89 Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Huawei P20 vil jeg si treffes best som årets mobil met tanke på pris/ytelse/kamera Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1234 Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 (endret) Nå kan du stemme frem Årets mobil @Kurt Lekanger, hvor i alle dager er iPhone XR? Den har bedre batteri, samme CPU og GPU ytelse, et kjempe bra kamera, valg av flere farger, en super LCD skjerm og koster MYE mindre enn XS... XS sin pris kan ikke forsvares med iPhone XR hakk i hel og 1000 kr opp til XS Max som er et mye bedre kjøp Endret 6. mars 2019 av Slettet+1234 Innhold lagt tilbake Lenke til kommentar
Noidremained Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Etter min mening burde seieren gå til enten Vivo NEX, OPPO Find X eller Xiaomi Mi Mix 3 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 (endret) Hvor i alle dager er Motorola Moto G6? En av de telefonene som gir mest for pengene og som fikk 10/10 fra Tek. Edit: ser at det kun er topp-modeller som gjelder. Endret 7. november 2018 av FrihetensRegn Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Helt klart Huawei P20 som fortjener å vinne. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 Huawei P20 vil jeg si treffes best som årets mobil met tanke på pris/ytelse/kamera Helt klart Huawei P20 som fortjener å vinne. +1 Uten tvil den beste kandidaten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå