Niklasp Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Skal jobbe tett med skaperen for å forsikre at den blir god.Offisielt: Nintendo skal lage Super Mario-film Lenke til kommentar
MatseMats Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Det er nesten ingen gode spill-filmer, så jeg har mine tvil. Eneste gode jeg har sett i det siste har vert WOW filmen. Ganske magert resultat ellers. 1 Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Lurer på hvordan cgi'en kommer til og bli.. Blir mario en cgi figur som egentlig spilles av en dverg? Jeg undrer, men kommer helt sikkert til og se den uansett x) Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Ganske interessant om hvorfor den første filmen ble en big pile shit/dino droppings. Altfor mange kokker, som ikke klarer å samarbeide, og ingen som bryr seg om spillet den er basert på. Jeg tror ikke at Miyamoto kommer til å ha mye å bidra med, for å være ærlig, men jeg ser for meg at kan bli en ok/bra film, type Wreck-it Ralph 1 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Skal jobbe tett med skaperen for å forsikre at den blir god. Men hva vet egentlig en spillskaper om hvordan man lager en god film? Lenke til kommentar
G Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 (endret) Luigi mangler bart på filmskuespilleren, er jo ikke autentisk det. Det er nesten ingen gode spill-filmer, så jeg har mine tvil. Eneste gode jeg har sett i det siste har vert WOW filmen. Ganske magert resultat ellers. Nja, jeg syntes denne filmen var rimelig godt laget jeg da Men det er kanskje pga. dama i den sexy røde kjolen. Endret 7. november 2018 av G 3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 Trenger man egentlig en ny film? Den fra 1993 er jo så bra! Jeg elsker den. Bob Hoskins 1 Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 9. november 2018 Del Skrevet 9. november 2018 Enda bedre enn den originale? Er det mulig? 1 Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 (endret) Eg ser verkeleg ikkje poenget, når den frå 1993 var sopass perfekt. Dette var ei bra tid for oss som likte filmar basert på spel. Super Mario Bros i 1993 og Street Fighter i 1994. Endret 12. november 2018 av KayAU Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå