akelbo Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Ubisoft introduserer flere oppdrag, hendelser, monstre og utstyr.Assassin's Creed Odyssey får et lass med gratisinnhold denne måneden Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Kjøper ikke spillet før det er mulig å skru av level scaling på fiender lik som på AC: Origins. Spillet tok mer enn lang nokk til for å få 100% i. Trenger ikke å være 30-40 timer lengre med at low-level fiender får en no enemy left behind boost. Syns det var komisk morsomt å komme tilbake til lvl 6 områder f.eks i origins når jeg var maks level å så 1 hitte alle fiender uten problem. De ble så svake at de døde selv av røykbomber. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 "Oppdragene blir tilgjengelige for alle som har kommet til episode nummer fem i hovedspillet." Sikkert teit spørsmål, men hvordan ser jeg hvordan episode jeg er i? Lenke til kommentar
Nils Hagen Bøe Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 "Oppdragene blir tilgjengelige for alle som har kommet til episode nummer fem i hovedspillet." Sikkert teit spørsmål, men hvordan ser jeg hvordan episode jeg er i? du får achievements vær gang du er ferdig med en episode, vis du spiller gjennom for andre eller tredje gang, vet jeg ikke Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Takk. Kan ikke huske forrige gang jeg fikk et achivement for å gjøre noe viktig i historien, så har ikke peiling på hvor langt jeg er kommet. Men mistenker at jeg ikke er så langt unna slutten på minst en av historiene. Spørsmålet er vel bare hvor mange historier det faktisk er her. Har minst tre historier å følge på en gang, pluss en drøss åpenbare sidehistorier. Jakter f.eks på en del legendariske dyr for en eller annen Daughter of Artemis, men det er bare en sidehistorie. Antar jeg. Lenke til kommentar
Nils Hagen Bøe Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Takk. Kan ikke huske forrige gang jeg fikk et achivement for å gjøre noe viktig i historien, så har ikke peiling på hvor langt jeg er kommet. Men mistenker at jeg ikke er så langt unna slutten på minst en av historiene. Spørsmålet er vel bare hvor mange historier det faktisk er her. Har minst tre historier å følge på en gang, pluss en drøss åpenbare sidehistorier. Jakter f.eks på en del legendariske dyr for en eller annen Daughter of Artemis, men det er bare en sidehistorie. Antar jeg. så vidt jeg vet er det 10 "episoder". atm er jeg ferdig med episode 6 og er lvl 27. vis det setter ting i litt perspektiv Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 (endret) Egentlig ikke. Føles som om jeg gjør flere episoder på en gang. Men er ikke så nøye, skal nok gjøre ferdig historiene før jeg begynner med noe DLC uansett. Endret 7. november 2018 av Schreiber Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå