Niklasp Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 Enten det er VG, NRK eller TV2.GUIDE: Nyheter på Google Home Slik får du nyhetene lest opp fra Google Home Lenke til kommentar
Eldrach Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 jeg går inn på VG..så leser jeg nyhetene (eller, venstre propagandagen da, som VG er) Sikkert grei for blinde folk da 1 Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 jeg går inn på VG..så leser jeg nyhetene (eller, venstre propagandagen da, som VG er) Sikkert grei for blinde folk da Vi bruker Alexa og hun gjør det samme, det er veldig kjekt å kunne få avspilt de siste nyhetene når du våkner Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 Ja, folk skal vel ikke lese selv engang nå..? 2 Lenke til kommentar
SilverthornLIVE Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 Ja, folk skal vel ikke lese selv engang nå..? Sier du det om de som lytter til radio også? 5 Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 Problemet er vel mer det at man oppfordres til ikke å tenke. Å dele nyhetsvanene dine med et spionerende reklamenettverk er ikke intelligent. 2 Lenke til kommentar
Starbuck Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Vær så snill... det er ingen nyhetsvaner som deles. Det spilles av et forhåndsinnspilt segment fra siste nyheter, og du velger ikke hvilke nyheter som kommer. 1 Lenke til kommentar
Griffus Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Jeg syns også ny teknologi er kjempeskummel, og får kun nyheter via telegram. 8 Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Jeg syns også ny teknologi er kjempeskummel, og får kun nyheter via telegram. Jeg går bare bort til hulen og sjekker maleriene for å se om noen ble trampet ned under siste mammutjakt. 6 Lenke til kommentar
Lars Fosdal Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 Veldig kjekt å kunne spille tilbake på en høytalergruppe også, så kan du lytte i alle rom. Skulle gjerne ha hatt en Google Home Max eller to for litt mer trøkk ved spilling av musikk! Lenke til kommentar
Mann'75 Skrevet 10. november 2018 Del Skrevet 10. november 2018 Fungerer også på telefonen selvfølgelig. Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 Veldig kjekt å kunne spille tilbake på en høytalergruppe også, så kan du lytte i alle rom. Skulle gjerne ha hatt en Google Home Max eller to for litt mer trøkk ved spilling av musikk! Skal du ha trøkk så kjøper du ett anlegg og ikke en fis av en mini høyttaler? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg