InfectedExo Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 Heisann! Går nå VG3, og har opplevd at en lærer gjentatte ganger starter diskusjoner i forbindelse med at jeg må forlate timen. Dette til tross for at jeg har dokumenterte grunner som nødvendiggjør dette, og gjelder kun enkelttimer. Ser ikke hva som er målet med å diskutere dette midt i gangen/klasserommet, da jeg ikke kommer til å "ombestemme" meg, akkurat. Noen synspunkter i forhold til denne problemstillngen? Evt, hva jeg kan gjøre under lignende hendelser i fremtiden? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 Hva legger du i dokumentasjon? Lenke til kommentar
InfectedExo Skrevet 6. november 2018 Forfatter Del Skrevet 6. november 2018 Hva legger du i dokumentasjon? Alt som tolkes som gyldig dokumentasjon. Dette er ulike grunner fra situasjon til situasjon, men består hovedsakelig av timer hos ulike instanser hos helsetjenesten. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 Kontakt kontaktlærer. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 Det er bare å gå. Hva er problemet? Stopper de deg fysisk i døra? Gir de deg anmerkning? Om så vis dem dokumentasjon og utfordre de til avdelingsleder om de fremdeles gir deg en. Lenke til kommentar
Visum Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 Ta kontakt med rådgiver på skolen din. De fikser saken med en eneste gang! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå