akelbo Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 Usynlige vegger er ingen match for nysgjerrige fans.Red Dead Redemption 2-spillere har funnet en måte å besøke Mexico Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 Da må du smør brødskiva di sjøl fra no av. 5 Lenke til kommentar
Zhylo Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 Da må du smør brødskiva di sjøl fra no av. NYBAKT BRØD MED HAPÅ! 2 Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 Den overskriften er faktisk en spoiler. Trodde man kom til å besøke Mexico jeg. Takk for å ha motbevist det. 4 Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 Javier story dlc incoming. Lenke til kommentar
...... Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Den overskriften er faktisk en spoiler. Trodde man kom til å besøke Mexico jeg. Takk for å ha motbevist det. Trodde jeg også. Gamer er ofte korttenkte, dette er et eksempel på det. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Trodde jeg også. Gamer er ofte korttenkte, dette er et eksempel på det. Tards. Tards er ordet. Lenke til kommentar
...... Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Tards. Tards er ordet. Det er en måte å se på det. De har for vane å glemme at ikke alle har en uke å sette av til å spille spill i det de kommer ut. Når det kommer til RDR2 spoilere er det lurt å droppe å se Digital Foundry sine videoer. Megaspoiler i den ene i første klipp. Korttenkte de også. Lenke til kommentar
ex-jordbærplukker Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 de burde høre med trump om råd på hvordan man bygger en sikkere mexico mur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå