allyse Skrevet 20. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2003 Da blir det (som bestemt av adawen) småstussing. beholde lengden og farge svart/mørkere. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Da blir det (som bestemt av adawen) småstussing. beholde lengden og farge svart/mørkere. No fro? Lenke til kommentar
allyse Skrevet 20. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2003 No fro? Desverre. The Supreme being has spoken Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 kort hår er jo greit da Lenke til kommentar
allyse Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 Da har jeg lidd meg igjennom det også Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 jeg sier det igjen let the hair grow Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Hehe. Trykk på nicket mitt så ser du bilde Har du fønet håret bak eksospotta på en lastebil? Lenke til kommentar
PT Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Får vi se nye bilder eller? Kanskje litt sånn før og etter greier som på tv-shop Lenke til kommentar
allyse Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 Får vi se nye bilder eller?Kanskje litt sånn før og etter greier som på tv-shop Hehe. Med TVshop mener du at jeg skal legge ut bildet av en tydlig annen person? Hehe. skal tenke på et bilde, men drar på juleferie imorgen Lenke til kommentar
PT Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) Får vi se nye bilder eller?Kanskje litt sånn før og etter greier som på tv-shop Hehe. Med TVshop mener du at jeg skal legge ut bildet av en tydlig annen person? Hehe. skal tenke på et bilde, men drar på juleferie imorgen Men det er jo hele 22 timer og 50 minutter til i morgen, så du har god tid Endret 23. desember 2003 av PT Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Spar til hockey hvis du har tykt hår. Hvis ikke anbefaler jeg høvel. Ingen mellomting her nei. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Halvlangt hår, hvor det stikker litt ut på sidene. Passer bra hvis en finner en bra gel, og kan passe bra til lue og. Lenke til kommentar
Term Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Vel resultatet ble ikke så værst siden allyse bestemte seg for å kjøre sitt eget litt show på natta Lenke til kommentar
[bat] Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Annoying. Den fyren med afroen stod foran meg på zeromancer, jeg så ikke damn shit! Lenke til kommentar
zed Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Halv-langt anime Sjekk nikkor! Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Halvlangt hår, hvor det stikker litt ut på sidene. Passer bra hvis en finner en bra gel, og kan passe bra til lue og. Prøv å si dette til Haltan du... Ifølge han er det nå hockey-hår jeg har (noe det IKKE er) men alle har en rett til sin egen oppfatning, selv om den er feil, ikke sant? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Halvlangt hår, hvor det stikker litt ut på sidene. Passer bra hvis en finner en bra gel, og kan passe bra til lue og. Prøv å si dette til Haltan du... Ifølge han er det nå hockey-hår jeg har (noe det IKKE er) men alle har en rett til sin egen oppfatning, selv om den er feil, ikke sant? Du har hockey And yes, i am entitled my wrong opinion. Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Du har ikke en mening men en oppfatning, og din oppfatning er ganske så skrudd i forhold til hva virkeligheten sier og hva andre mener da men men hockey eller ei, håret mitt ER tøfft og kommer til å bli tøfft når det er "ferdig" Lenke til kommentar
CFD Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 HVa med og gjøre slik da Alex? Du får GARANTERT endel personer som ser rart på deg på byen =D Lenke til kommentar
sparks Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Kanskje ikke så rart.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå