allyse Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Hehe. Dette er kanskje litt på kanten, men det er faktisk seriøst ment og dette er trossalt søppel - Ingen køddeinlegg- Hvilke sveis er den kuleste nå til dags? Hvilke fargetyper da? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 <--- Men altså, vi bør kanskje få vite hva slags hår du har? (og gjerne seksuell legning ) Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Det er tøft om du har krøllet hår på sidene, og en lengre lugg som du liksom bare "bretter" inn i en bandana, slik at håret legges bakover! Lenke til kommentar
[bat] Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Denne linken fører deg til bilder av mange gode hårsveiser Det er jo faktisk også på mote noen steder. Go for it! Lenke til kommentar
allyse Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 Men altså, vi bør kanskje få vite hva slags hår du har? Hehe. Trykk på nicket mitt så ser du bilde Lenke til kommentar
PT Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 (endret) Det er tøft om du har krøllet hår på sidene, og en lengre lugg som du liksom bare "bretter" inn i en bandana, slik at håret legges bakover! Du og den banandaen din Men seriøst, jeg tror nok vi trenger litt mer info om deg. Bilde kanskje? EDIT: For sen Endret 18. desember 2003 av PT Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 ... og der kom dette med legningen inn i bildet Men seriøst allyse, om du finner på å bli "kluthue" så kommer jeg personlig bort på Ullevål med saks og ordner biffen. Hvor tøfft det blir kan jeg ikke garantere for, så kanskje best å ikke få seg den sveisen i utgangspunktet? Lenke til kommentar
[bat] Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 (endret) (JoachimR @ 18/12/2003 : 16:48) Det er tøft om du har krøllet hår på sidene, og en lengre lugg som du liksom bare "bretter" inn i en bandana, slik at håret legges bakover! Du og den banandaen din Skaut eller ikke, så kan jo frisyren være bra.. men ser ikke ut til at Mr.Lyse har potensiale for akkurat den. EDIT: Det heter skaut. Endret 18. desember 2003 av [bat] Lenke til kommentar
allyse Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 ... og der kom dette med legningen inn i bildet I motsetning til deg er jeg hetero Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 (endret) Aleks: viktig tips IKKE klipp for mye, du er "halvlangt"-typen... Det vil si at du bør ha litt hår EDIT: ØYH! Flaming, *rapportere* Endret 18. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Afro er dah digg. Meneh...vel...hva som er inn...tjah...aldri brydd meg om hvordan jeg har sett ut på håret. Enten langt hår eller kort...har ikke gjort noe "deal" av håret mitt. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 .. derfor du går med nisselue? Lenke til kommentar
lodott Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Skal klippe meg jeg og..har omtrent samme hår som Haltan...kanskje ikke fullt så mye krøller.. Lenke til kommentar
PT Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Skal klippe meg jeg og..har omtrent samme hår som Haltan...kanskje ikke fullt så mye krøller.. Da må du gå for dah HalTan style Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 NEi folkens, langt svart hår er tigen (gjerne dreads! Jamfør med Dreads-tråden til pusen (Adawen for de som ikke har fått med seg den saken enda ) Har selv spart en liten stund nå og begynner å få litt lenge på håret slik at det er mulig å få til en hestehale her bak som ikke ser så altfor ille ut Men vil ha lengre hår NÅ, vil ikke vente Haltan: Du er jo... err.... ehem... altså, ikke helt hetero nei Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Føler meg skikkelig mobba Dummedumminger! Men men, er det noen som er med på å starte en no organisasjon? Ungdom Mot Skaut? UMS... Eller Ungdom Mot Klut? UMK... Den vakke dum Lenke til kommentar
PT Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 (endret) Føler meg skikkelig mobba Dummedumminger! Men men, er det noen som er med på å starte en no organisasjon? Ungdom Mot Skaut? UMS... Eller Ungdom Mot Klut? UMK... Den vakke dum Håper du ikke føler deg mobbet av meg, for det var virkelig ikke meningen... Menmen. UMK? I'm in EDIT: Og allyse, ikke bry noe særlig om hva som er "in". Sjelden noen som bryr seg så veldig... Endret 18. desember 2003 av PT Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 .. derfor du går med nisselue? Dude...det er et PS bilde. Orginal: Fixed: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Allyse skin deg. Slipper å stresse med sveiser og greier. vært 100% skinnet. Da mener eg hele kroppen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå