KapteinKaos02 Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 Etter en tilbakestilling av windows 10 så virker ikke pc'n som den skal. Får ikke åpnet edge. Når jeg prøver å åpne den så ser det ut som at den skal starte men er noen få sekunder så forsvinner den. Det samme skjer når jeg prøver å høyreklikke for å åpne skjerminstillinger. Innstillinger er borte vekk. Det virker som om at ikke alle filer ble installert etter gjenopprettingen. Når jeg går inn i kontrollpanel så ser jeg at windows er aktivert og produktkoden er korrekt. Er det noen som har peiling på hva jeg har gjort feil? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 Tilbakestilling har jeg også problemer med funger dårlig, hva med full formattering også reinstallasjon hvis du ikke har minnepenn\DVD eller noe annet? Eventuelt nyere recovery plate? Lenke til kommentar
KapteinKaos02 Skrevet 5. november 2018 Forfatter Del Skrevet 5. november 2018 Tilbakestilling har jeg også problemer med funger dårlig, hva med full formattering også reinstallasjon hvis du ikke har minnepenn\DVD eller noe annet? Eventuelt nyere recovery plate? Jeg har original dvd, men ingen dvd stasjon. Da må jeg i så tilfelle kjøpe en ekstern. Lenke til kommentar
Mickey_OT Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 Jeg har original dvd, men ingen dvd stasjon. Da må jeg i så tilfelle kjøpe en ekstern. harru en 8 gb minne penn? https://support.microsoft.com/en-us/help/15088/windows-10-create-installation-media Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 (endret) Om man kjører en Reset i windows 8\10 (og trykker "keep nothing") så blir det det samme som å installere på nytt fra en minnepenn. Men skader vel ikke å prøve. Har du installert noen drivere? Om du mangler driveren til skjermkort f.eks så kan slikt tull skje. Endret 5. november 2018 av Complexity Lenke til kommentar
KapteinKaos02 Skrevet 5. november 2018 Forfatter Del Skrevet 5. november 2018 Om man kjører en Reset i windows 8\10 (og trykker "keep nothing" så blir det det samme som å installere på nytt fra en minnepenn. Men skader vel ikke å prøve. Har du installert noen drivere? Om du mangler driveren til skjermkort f.eks så kan slikt tull skje. Den skulle ta vare på private filer osv. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 Den skulle ta vare på private filer osv. Da kan det fort bli krøll. Kopier det du trenger til en annen harddisk og kjør en "keep nothing". Lenke til kommentar
KapteinKaos02 Skrevet 6. november 2018 Forfatter Del Skrevet 6. november 2018 Gjode det samme på en annen maskin jeg har. Det funka bra, men mangler Microsoft store og Edge. Det er ikke så nøye med Edge, men det hadde vært ok å hatt Store. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 Regner med at du finner løsningen her. https://www.windowscentral.com/how-fix-missing-apps-start-menu-windows-10-fall-creators-update Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå