Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Peneste mobil...

Normann

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er det du mener gjør designet på den bedre enn på 8850?

Vel, for det første har 8910i ekte titandeksler, mens "sølv"-dekslene på 8850 er laget av plastikk. Med 8910i får man altså i det minste en unik kvalitet for overprisen, mens man med 8850 bare får det samme som med enhver sølvfarget Samsung-telefon. For det andre ser 8910i bedre ut. Den oser av futuristisk kvalitet, mens 8850 rett og slett er litt harry.

Lenke til kommentar
Hva er det du mener gjør designet på den bedre enn på 8850?

Vel, for det første har 8910i ekte titandeksler, mens "sølv"-dekslene på 8850 er laget av plastikk. Med 8910i får man altså i det minste en unik kvalitet for overprisen, mens man med 8850 bare får det samme som med enhver sølvfarget Samsung-telefon. For det andre ser 8910i bedre ut. Den oser av futuristisk kvalitet, mens 8850 rett og slett er litt harry.

Men hviss dekselet på 8850 hadde vært ekte sølv... Hadde du da forandret mening?

Lenke til kommentar

Jeg var helt vill etter e700 før den kom. Jeg hadde kun sett bilder, men da jeg så den i virkligheten var den plutselig ikke så super fin som jeg hadde forestilt meg... Blei egentli ganske skuffet... (mener ikke at den er stygg assa! for all del!)

Lenke til kommentar
nei............. (!!!) litt lei den nebbinga de om E700....men okay, forumet er til for å diskutere så, ok

aner ikke hva haddis sa nå jeg. Tror problemet er at hvis noen sier noe om din e700 så lyser lyset i huet ditt rødt og du begynner å hakkke på folk :no: *huff og huff*

Lenke til kommentar
nei............. (!!!) litt lei den nebbinga de om E700....men okay, forumet er til for å diskutere så, ok

aner ikke hva haddis sa nå jeg. Tror problemet er at hvis noen sier noe om din e700 så lyser lyset i huet ditt rødt og du begynner å hakkke på folk :no: *huff og huff*

Der fikk du sagt det :thumbup:

Sier mine personlig meninger......

Men kansje jeg ikke skulle gjøre det? da hadde du blitt glad?

:thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...