Gå til innhold

Hudya kjøper opp Telipol's 15.000 kunder


Anbefalte innlegg

Har vel i grunn mistenkt lenge at Telipol ventet på å bli kjøpt opp, men det blir interessant å se om kundene blir hos Hudya.

 

 

Hudya lover at Telipol-kundene skal få beholde de samme prisene og vilkårene som før.



https://www.dn.no/telekom/pal-eivind-vegard/telia/hudya/ringrev-satser-pa-mobil-og-telebransjen-for-femte-gang/2-1-467481

https://www.insidetelecom.no/artikler/overtar-15-000-kunder-fra-telipol/450341

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Prisene skal videreføres hos Hudya sies det, så da er det ingen grunn til å bytte selv om Hudyas egne priser er betraktelig høyere enn dagens priser hos Telipol.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Hei, sitter selv og vurderer Telipol grunnet datapris og telenor-dekning. Men så ser jeg de elendige anmeldelsene på bytt.no. Samtidig ser jeg at siste innlegg på fb-siden deres er fra september. Så leser jeg dette... hm. Noen erfaringer med selskapet?

Lenke til kommentar

Alle som driver butikk i en eller annen form i Norge, har dårlige omtaler av sutreungene på bytt.no. En operatør er en operatør. De har lik dekning som konkurrentene som driver i samme nett som dem selv.

Så lenge alt går "etter boka", så er jo billige leverandører like gode. Forskjellen oppstår vel når noe går galt, og du prøver få rettet et problem. Det er ikke så ofte det skjer, men... 

 

Det sagt, jeg er ikke imponert over kundeservicen til noen av mobilabb.leverandørene. Men kun et selskap har fått meg til å bytte på dagen, og det var onecall (billigselskap). Hadde problemer med nettet flere ganger i måneden. Løsningen deres var at jeg måtte slå av telefonen, restarte uten simkort, og så restarte med simkort. Ja, det gidder jeg gjøre jevnlig...

Lenke til kommentar

Eneste selskapet jeg har noe å utsette på, er chili mobil. Ikke servicen eller oppetid som er negativt, men de benytter seg av et svært manuelt system backend, som gjør endring av tjenester og instillinger håpløst siden man må ringe inn og få aktivert noe så enkelt som samtale venter. :) Men vi har vel alle en liten torn i siden hos alle operatørene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Sjekk ut når faktura forfaller og hvilken periode du faktureres for før du bestiller. Tror du kan bli overrasket om du noen gang vil bort derfra med ekstra månedsavgift som ikke tilbakebetales pga. forskuddsfakturering. Mulig denne metoden praktiseres av andre operatører også, men jeg fant det ikke spesielt gunstig.

Lenke til kommentar

Komplett Mobil er en topp leverandør etter min erfaring så du gjør ikke et dårlig valg der. Fakturering har vært korrekt, de leverer litt ekstra sammenlignet med andre operatører som EU+ med fri bruk i land utover Europa som USA, Thailand med flere og har likevel gode pris på flere av abonnementene sine.

Lenke til kommentar

Komplett Mobil er en topp leverandør etter min erfaring så du gjør ikke et dårlig valg der. Fakturering har vært korrekt, de leverer litt ekstra sammenlignet med andre operatører som EU+ med fri bruk i land utover Europa som USA, Thailand med flere og har likevel gode pris på flere av abonnementene sine.

Det eneste som irriterte meg hos komplett var måten de håndterer flere abo som betales av en person på
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...