int20h Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Club 3D baserer grafikkort på DeltaChrome S3 Graphics kan denne uken melde om sin første forhandler av DeltaChrome med DirectX 9.0 støtte, nemlig Club 3D. Les artikkelen her Lenke til kommentar
YpsiNine Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Hmm, en smule seint vil jeg påstå, ja. R9700/9500 ble jo som riktig nevnt lansert for over ett år siden. Om de kan prestere like godt som R9800 serier og koste mindre, da kan ATi få seg en sterk konkurrent. Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 jeg syns det er tøft gjort av S3 å komme med ett DX9 brikke. jo mer konkurranse der er jo bedre blir det for oss kundene, pluss markedet blir mer sunt og får mindre monopolisme.. får bare håpe S3 greier å stable på beina ett skikkelig driver team som greier å utnytte det fulle potenialet til brikken og ikke gjøre ett sånt halvhjertet forsøk som Matrox gjorde med Parhelia Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Jeg må ærlig innrømme at jeg er litt spent på hvordan det vil gå med dette kortet. En annen ting jeg har lagt merke til er at Club3d tenker utradisjonelt, nå skal de kjøre på den DeltaChromen og XGI ut på markedet. Spennende tenker jeg. Lenke til kommentar
thorsan Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Ati har satset i 1 år. Nvidia har surra i 1 år er nå min mening. For det andre er det altfor dyrt for ordentlig dx9 støtte begynner å lure på om det er lisensen til dx9 som gjør dette dyrt, hva vet jeg. _ Thorsan Lenke til kommentar
It's me Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Det er alltid spennende med en ny aktør på markedet. Kortet er ikke noe stort å skryte av når man ser på specs, man kan jo godt hende at det yter godt uansett. Hvis de har gode driver, og konkuransedyktige drivere er det nok flere som kan tenke seg å prøve dem. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Her er en test av et "preproduction sample" med tidlige drivere. Meget imponerende! http://www.legitreviews.com/Reviews/deltac...preview_1.shtml Lenke til kommentar
YpsiNine Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Her er en test av et "preproduction sample" med tidlige drivere. Meget imponerende!http://www.legitreviews.com/Reviews/deltac...preview_1.shtml Takker så mye for link! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå