AfterGlow Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 <br data-mce-bogus="1">Hackere kan ha hatt tilgang til 120 millioner Facebook-kontoer: Selger private meldinger på nettet Lenke til kommentar
Roger Hansen Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 #DeleteFacebook 1 Lenke til kommentar
CmdrKeen Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 #DeleteFacebook Det er i og for seg greit nok, men hvis dette skyldes at folk installerer verktøylinjer med smileys, så synes jeg det blir vanskelig å skylde på Facebook. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 Det er i og for seg greit nok, men hvis dette skyldes at folk installerer verktøylinjer med smileys, så synes jeg det blir vanskelig å skylde på Facebook. Kan like gjerne si #DeleteAndroid eller #DeleteWindows da, altså. Lenke til kommentar
Roger Hansen Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 Det er i og for seg greit nok, men hvis dette skyldes at folk installerer verktøylinjer med smileys, så synes jeg det blir vanskelig å skylde på Facebook.Kan like gjerne si #DeleteAndroid eller #DeleteWindows da, altså. Nja, nå er ikke Facebook en OS (enda). 1 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 Nja, nå er ikke Facebook en OS (enda). Men det er en plattform, og innbruddet har ikke skjedd ved feil i selve plattformen men snarere ved at brukeren har installert noe han ikke skulle. Lenke til kommentar
Sleash Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 Er ikkje det en smule misvisande å framvise dette problemet som noko som er forårsaka av Facebook? Dette er jo ærleg talt grunnet brukerfeil, og vil gjelde alle nettsted Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå