Smedsrud Skrevet 4. november 2018 Del Skrevet 4. november 2018 HP har gått all in på form og funksjon, og treffer bedre enn fryktet.TEST: HP Spectre Folio Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 4. november 2018 Del Skrevet 4. november 2018 Altså: Noe er enten unikt, eller så er det ikke unikt. Unikt er ikke en egenskap som kan graderes, akkurat som graviditet. Enten er man det, eller så er man det ikke. For øvrig betaler jeg aldri i livet 18000 for en laptop med svak Intel-grafikk. Det er reinspikka landeveisrøveri. 8 Lenke til kommentar
H_Bozz Skrevet 4. november 2018 Del Skrevet 4. november 2018 Altså: Noe er enten unikt, eller så er det ikke unikt. Unikt er ikke en egenskap som kan graderes, akkurat som graviditet. Enten er man det, eller så er man det ikke. For øvrig betaler jeg aldri i livet 18000 for en laptop med svak Intel-grafikk. Det er reinspikka landeveisrøveri. Helt enig. Svak processor, 8gb ram og 256gb ssd for 18000kr? Proever dem å stjele kunder fra crapple? 6 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. november 2018 Del Skrevet 4. november 2018 Unik - unikere - unikest - gravid - gravidere - gravidest - Haha, det høres jammen ikke smart ut. Slenger meg også på priskritikken. For 18 000 kr forventer i hvert fall jeg noe helt annet enn dette. Hadde den kostet det halve hadde det vært mer realistisk. 3 Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 4. november 2018 Del Skrevet 4. november 2018 "treffer bedre enn fryktet" ? Treffer bedre enn antatt ville jeg heller skrevet.. Tvilsomt noen fryktet at det skulle treffe.. 4 Lenke til kommentar
G Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 Skribenten har rett til å frykte forskjellig. Men akkurat hva han frykter her var litt snålt. Men følelseslivet er jo ikke rasjonellt, så.. Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 Windows og innrammingen i nedre skjermkant kan de få ha. Ellers interessant nok. Lenke til kommentar
havarhen Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 (endret) Epic fail. Ser ut til at HP har tatt en snarvei når det gjelder tastaturet. På en så dyr laptop burde man kunne forvente ISO-layout på tastaturet. Men neida, denne PC-en har kun ANSI-layout og har derfor ikke L-formet enter-tast og venstre shift-tast er derfor for bred. Da har de faktisk gjort om høyre ctrl-tast til "<>"-tasten. Det meste av europa bruker ISO-layout på tastaturet. Det er altså snakk om 87 taster istedenfor 88 taster. Dette burde dere gitt trekk for. Dette er noe man ofte ser på de billigste PC-ene fra de minste produsentene. Endret 6. november 2018 av havarhen 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå