gakumon Skrevet 4. november 2018 Del Skrevet 4. november 2018 Hei!Jeg har en lenovopc, specs ser man i filen, som ble kjøpt i juni. Siden da har den kræsjet i ny og ne, men oftere nå. Dette skjer kun ved kobling til HDMI til TV og ved filavspilling. Jeg kan ikke huske å ha opplevd dette ved Youtube, Netflix osv, kun ved filavspilling med f.eks MPCHC. HDMIkabelen er ca 3m lang, og ikke av det dyreste slaget. Filene er lagret på C, nedlastninger.Når den kræsjer, henger alt seg, bilder fryser, lyden skurrer, og jeg må restarte maskinen. Her ser man noen av feilmeldingene: Innstillingene for programspesifikk-tillatelse gir ikke Lokal Aktivering-tillatelse til COM Server-programmet med CLSID {6B3B8D23-FA8D-40B9-8DBD-B950333E2C52} og APPID {4839DDB7-58C2-48F5-8283-E1D1807D0D7D} til brukeren NT-MYNDIGHET\LOKAL TJENESTE SID (S-1-5-19) fra adressen LocalHost (bruker LRPC) som kjører i programbeholderen Ikke tilgjengelig SID (Ikke tilgjengelig). Denne sikkerhetstillatelsen kan endres med det administrative verktøyet Komponenttjenester.Registry key AppDirectory is unset for service ExpressVpnService. Assuming startup directory C:\Program Files (x86)\ExpressVPN\xvpnd.The driver \Driver\WUDFRd failed to load for the device USB\VID_138A&PID_0011\baa8eb0928b9.osv osv. Programmer som står på i bakgrunnen er stort sett chrome, spotify og expressvpn. Expressvpn skaffet jeg for et par måneder siden og står på av og til. Lenke til kommentar
Fartlitter Skrevet 10. november 2018 Del Skrevet 10. november 2018 (endret) Prøv sett strømstyringsplan på max performance. Aldri sett dette, men prøv å avinstaller usb drivere, hdmi(grafikk) å installer på nytt. Endret 10. november 2018 av Fartlitter Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 10. november 2018 Del Skrevet 10. november 2018 Hei! Jeg har en lenovopc, specs ser man i filen, som ble kjøpt i juni. Siden da har den kræsjet i ny og ne, men oftere nå. Dette skjer kun ved kobling til HDMI til TV og ved filavspilling. Jeg kan ikke huske å ha opplevd dette ved Youtube, Netflix osv, kun ved filavspilling med f.eks MPCHC. HDMIkabelen er ca 3m lang, og ikke av det dyreste slaget. Filene er lagret på C, nedlastninger. Først og fremst: har du installert skjermdriverne til grafikkortet? Lenke til kommentar
gakumon Skrevet 11. november 2018 Forfatter Del Skrevet 11. november 2018 Først og fremst: har du installert skjermdriverne til grafikkortet? Prøv sett strømstyringsplan på max performance. Aldri sett dette, men prøv å avinstaller usb drivere, hdmi(grafikk) å installer på nytt. Har nå satt på max ytelse, skal se om det hjelper. Fant ikke usb-driver som tilsa noe med HDMI under enhetsbehandling. På grafikkortet står det at det er oppdaterte driver etter å ha søkt på nett. Lenke til kommentar
gakumon Skrevet 17. november 2018 Forfatter Del Skrevet 17. november 2018 Fant ut nå, det var problem med MPCHC, prøvd med VLC og da går det helt fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå