indigostardust Skrevet 4. november 2018 Del Skrevet 4. november 2018 Bestekompisen min spurte meg om jeg ville være fadder for sønnen sin. Og jeg er verdens dårligste på gaver, og vet ikke hva som er normalt og gi i dåp. Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 4. november 2018 Del Skrevet 4. november 2018 I juvelhandel så har de en egen dåp seksjon med masse juggel man kan kaste bort penger på. De fleste gir derfra. Bare pass på å ta vare på bytte lappen for ofte kjøper folk det samme. Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 Ofte vil (bør) foreldre opprette en sparekonto til barnet, da er gavepolise(penger) en veldig grei gave. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 Jeg gir alltid klær, da de får nok leker, og klær til 200,- høres/føles bedre ut enn å gi 200,- Lenke til kommentar
Niram Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 Barneservice med kardemomme by, sabeltann eller lignende er alltid en slager. Blir brukt også Lenke til kommentar
indigostardust Skrevet 8. november 2018 Forfatter Del Skrevet 8. november 2018 (endret) Takk for tips, foreldrene hadde opprettet en sparekonto. så jeg går for penger Endret 8. november 2018 av indigostardust Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå