Kurt Lekanger Skrevet 4. november 2018 Del Skrevet 4. november 2018 TEST: Master & Dynamic MW07 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 4. november 2018 Del Skrevet 4. november 2018 (endret) Med helt nytt batteri og oppledet batteri, og med lavest mulig volum kan de altså kun brukes i 3,5 timer før de må lades. I praksis bør det bety at man kan bruke dem i mindre enn 2 timer. Det er jo helt håpløst dårlig. Hvorfor er ikke det testet og trukket for?Jeg bruker ofte mine hodetelefoner til å høre på film som jeg ser på underholdnignssystemet på fly. Disse hodetelefonene kan ikke brukes der. Hvorfor trekker man ikke for dette? Og som sagt så holder antagelig ikke batteriet til en hel film. Endret 4. november 2018 av robertaas 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. november 2018 Del Skrevet 4. november 2018 Regnet jeg med det var snakk om formstøpte, men dette er jo bare helt vanlige propper med et utvalg gummi, og at de er "håndlaget" betyr vel først og fremst at det tok litt lenger tid. Du får et par skreddersydde in-ear-monitorer til denne prisen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå