Niklasp Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 GUIDE: iOS til Android Slik bytter du fra iOS til Android 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg oyvi00i Skrevet 3. november 2018 Populært innlegg Del Skrevet 3. november 2018 man vil jo ikke bytte fra ios til android? sent fra min iphone 10 Lenke til kommentar
Litauen Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 Hvorfor oppmuntre til å gå over til utrygge telefoner? 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg Bent Tømterud Skrevet 3. november 2018 Populært innlegg Del Skrevet 3. november 2018 Hvorfor oppmuntre til å gå over til utrygge telefoner? ? 14 Lenke til kommentar
Populært innlegg steikemeg Skrevet 3. november 2018 Populært innlegg Del Skrevet 3. november 2018 Hvorfor oppmuntre til å gå over til utrygge telefoner? Tror du misforstår, dette gjaldt migrering FRA Apple ? 24 Lenke til kommentar
Antipolarizer Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 Artikkelen, særlig innledningen, bærer preg av at forfatteren er android-fan, og inneholder derfor veldig subjektive utsagn. For å kunne konkludere med at en pris er «latterlig», bør man kunne vise til en rimelig grundig vurdering av brukervennlighet, kapasitet, design etc. Dessuten kan prisen kun være «latterlig» gitt at smaken til leseren samsvarer 100% med forfatterens smak. Alternativt er journalister for dårlig betalt 4 Lenke til kommentar
D3E8EO50 Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 Artikkelen, særlig innledningen, bærer preg av at forfatteren er android-fan, og inneholder derfor veldig subjektive utsagn. For å kunne konkludere med at en pris er «latterlig», bør man kunne vise til en rimelig grundig vurdering av brukervennlighet, kapasitet, design etc. Dessuten kan prisen kun være «latterlig» gitt at smaken til leseren samsvarer 100% med forfatterens smak. Alternativt er journalister for dårlig betalt Helt enig! Og du kan ikke bruke Mate 20 pro som et eksempel når den er dyrere en XR (Mate 20 Pro: 9499kr ca.) 2 Lenke til kommentar
steikemeg Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 Tror nok det gjelder latterlig at billigste NYE iPhone koster nesten 9000. 7 Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 (endret) Bruk heller Nextcloud. Unngå gapps, Artikkelen, særlig innledningen, bærer preg av at forfatteren er android-fan, og inneholder derfor veldig subjektive utsagn. For å kunne konkludere med at en pris er «latterlig», bør man kunne vise til en rimelig grundig vurdering av brukervennlighet, kapasitet, design etc. Dessuten kan prisen kun være «latterlig» gitt at smaken til leseren samsvarer 100% med forfatterens smak. Alternativt er journalister for dårlig betalt Apple taper markedsandeler, dette er en relevant artikkel i så måte. Helt enig! Og du kan ikke bruke Mate 20 pro som et eksempel når den er dyrere en XR (Mate 20 Pro: 9499kr ca.) Det er en sammenligning i favør av Mate 20. Man trenger ikke å kjøpe RED, Porsche, S9 osv for å få mer for pengene og mer frihet og funksjonalitet enn i Apple-land. At noe er dyrere gjør det ikke bedre. Endret 3. november 2018 av Spetsnaz 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg EgTykjerDetErFlott Skrevet 3. november 2018 Populært innlegg Del Skrevet 3. november 2018 man vil jo ikke bytte fra ios til android? sent fra min iphone Jo.. Beste valget jeg gjorde var å skifte fra iOS til Android. Kommer aldri til å gå tilbake 11 Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 Jeg ahr både iphone og en android telefon, samt pc’er som alle er logget inn hos google, som igjen synkroniserer alt. Det er deilig å kunne jobbe på alle plattformer 3 Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 (endret) man vil jo ikke bytte fra ios til android? sent fra min iphone Søtt, stort markeringsbehov? Det er frivillig og bytte telefon og pc for den del, folk kan fint bruke det de selv ønkser sent fra min pc Endret 3. november 2018 av -Night- 8 Lenke til kommentar
Odins Lille Gnager Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 man vil jo ikke bytte fra ios til android? sent fra min iphone Jo.. Beste valget jeg gjorde var å skifte fra iOS til Android. Kommer aldri til å gå tilbake Beste valget jeg gjorde var å skifte fra Android til iOS. Kommer aldri til å gå tilbake. 5 Lenke til kommentar
Odins Lille Gnager Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 man vil jo ikke bytte fra ios til android? sent fra min iphone Jeg personlig ville aldri gjort det for jeg vil ikke havne i lomma på Google når det gjelder informasjonsdeling og ekstremt dårlig implementasjon av ... vel ... alt. Men jeg kjenner flere som tenker på å bytte nå som Apples i-enheter har blitt så dyre. 3 Lenke til kommentar
keramikklampe Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 Var fælt så mange første gangs brukere som kom her... spam? Dette er en guide for å hjelpe folk. Forstår ikke hvordan det er mulig å klage på det. Les her om dere får panikk: https://www.tek.no/artikler/guide-bytt-fra-android-til-ios-slik-bytter-du-fra-android-til-iphone/405398 3 Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 TL,DR: Du kjøper en android-telefon Lenke til kommentar
oyvi00i Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 man vil jo ikke bytte fra ios til android? sent fra min iphone Jo.. Beste valget jeg gjorde var å skifte fra iOS til Android. Kommer aldri til å gå tilbake android peasant <3 1 Lenke til kommentar
Odins Lille Gnager Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 Var fælt så mange første gangs brukere som kom her... spam? Hvordan postet du din første kommentar her etter som du tydeligvis ikke har vært en førstegangsbruker? 2 Lenke til kommentar
Odins Lille Gnager Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 man vil jo ikke bytte fra ios til android? sent fra min iphone Jo.. Beste valget jeg gjorde var å skifte fra iOS til Android. Kommer aldri til å gå tilbake android peasant Sukk. Voks opp nå da. Det må da være mulig å ha en mobiltelefon uten å bli kalt sau eller peasant. 2 Lenke til kommentar
dickidickdickens Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 Overskriften burde da vært "Slik får du ny telefon dersom du har dårlig råd" da? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg