Sexylubb1 Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 Det der var vel ikke offside. Flaks for meg da. Håper Mane får rødt for å ødelegge Fantasy-sesongen min. Kjipt at Trent ikke fikk assist. Firmino må jo score der?! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 Feilaktig annullert ja. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 Er ikkje sånn en skal tolke offsideregelen er det? Onside når han tilslutt får ballen? Må innrømme regelverket rundt offside kunne trengt en revamp Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 Hvorfor gidder folk fortsatt å betale i dyre dommer for Sumo? Er så jævlig rævva produkt de leverer. Ikke får du sett alt du vil heller. Lett tilgjengelig. Dama ønsker uansett å se mye av trash-greiene de sender. Men bestiller stort sett bare når de har kampanjer. Ikke fullpris. Og så har det jo blitt noen uker ekstra i år etter å ha klaget når de er nede... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 Er ikkje sånn en skal tolke offsideregelen er det? Onside når han tilslutt får ballen? Må innrømme regelverket rundt offside kunne trengt en revamp Hvorfor trenger det en "revamp"? Det var jo soleklart ikke offside. Linjedommeren dømte bare feil. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 OMG for en sjanse, var det VVD?!?! Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 Yup, bullshit dømming. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 van Dijk kunne ha puttet der. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 Og jeg som håper på 0-0 da... Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 Hvorfor trenger det en "revamp"? Det var jo soleklart ikke offside. Linjedommeren dømte bare feil. Det her med delaktig eller ikkje i spelet. Den syns eg er ugrei. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. november 2018 Forfatter Del Skrevet 3. november 2018 Alle de sløste sjansene våre kommer til å straffe seg når LFC kontrer inn 0-1 etterhvert... Lenke til kommentar
oOF Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 Ja, det håper vi alle på. 2 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 Full fres. Forventer ikke poeng, men jeg forventer de gir bånn gass. Relativt fornøyd til nå! 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. november 2018 Forfatter Del Skrevet 3. november 2018 Emeryball er gøy! <3 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 Det her med delaktig eller ikkje i spelet. Den syns eg er ugrei. Den er jeg enig i. Den gir dommerne en mulighet til å måtte bruke skjønn og er det noe vi ikke liker, så er det nettopp når dommerne må bestemme selv bedømme slike faktorer. Fører til diskusjoner og uenighet hver eneste gang. Lenke til kommentar
Xenophia Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 Liverpool er dårlige idag, må ha noen endringer snart ellers så kan dette ende dårlig. Feil aktig annullert mål hjelper heller ikke i en slik kamp. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 Lista for frispark er spesiell og flyttbar by the minute. Mykje rart han lar passere og så dømmer han på knapp skubbing Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 Fabinho må ut,mister ballen alt for ofte Lenke til kommentar
oOF Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 Arsenal har liksom litt føringen i kampen nå. Det er betydelig mer aggresjon i presset til de og mer fremoverrettet når de kan kontre enn det var under Wenger på slutten. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 Skulle brukt sjansene bedre. Men det kan vel sies om begge lag ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå