bshagen Skrevet 16. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2019 (endret) Da må du bestille kebabpizza. Aller best om du bestiller den sterk (den er ikke veldig sterk), da har den mest smak. Håper den faller i smak Endret 16. oktober 2019 av bshagen 1 Lenke til kommentar
DrAlban3000 Skrevet 16. oktober 2019 Del Skrevet 16. oktober 2019 Da må du bestille kebabpizza. Aller best om du bestiller den sterk (den er ikke veldig sterk), da har den mest smak. Håper den faller i smak Stikker innom på fredag ettermiddag, gir tilbakemelding i tråden 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 16. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2019 Åh shit! Håper du ikke syns den er ræva da ?? Lenke til kommentar
DrAlban3000 Skrevet 16. oktober 2019 Del Skrevet 16. oktober 2019 Åh shit! Håper du ikke syns den er ræva da ?? Det er kebab oppå pizzabunn. De skal røre det til noe grundig om jeg ikke liker det, uansett, ny opplevelse! 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 16. oktober 2019 Del Skrevet 16. oktober 2019 Kebabpizzaene jeg har smakt kombinerer det verste med kebab og det verste med pizza. Men variasjonsmulighetene er store, så noen er kanskje gode. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 16. oktober 2019 Del Skrevet 16. oktober 2019 Kebabpizza er dvaskt og ekkelt. Det er for mye på pizzaen. Tyrkisk pizza er uten ost forøvrig, så skjønner ikke hvorfor de skal ha ost på kebabpizza? Hvor faen failet dette? Ta vekk osten, dryss på kebabting. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. oktober 2019 Del Skrevet 16. oktober 2019 Den beste kebabpizzaen fås i Haugesund. Lenke til kommentar
DrAlban3000 Skrevet 16. oktober 2019 Del Skrevet 16. oktober 2019 Kebabpizzaene jeg har smakt kombinerer det verste med kebab og det verste med pizza. Men variasjonsmulighetene er store, så noen er kanskje gode. Tror faktisk ikke jeg har prøvd det ennå. Har prøvd Kebab-Ufo hos Lersbrygga Grill i Sande, de likte jeg godt. En slags kebab-calzone greie. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 16. oktober 2019 Del Skrevet 16. oktober 2019 (endret) Man tager en alt for stor porsjon stusselig MUK, tilbereder som man ville gjort om man laget kebab, slenger det oppå en pizzabunn sammen med litt kebabtilbehør. På denne måten kommer svakhetene med kjøttet virkelig til sin rett, siden man ikke kan kvele det i en lefse og drukne det i saus. Great success! Endret 16. oktober 2019 av Isbilen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 16. oktober 2019 Del Skrevet 16. oktober 2019 Velger stort-sett alltid kebabpizza over vanlig kebab (rull / pita). Riktignok en variant med skikkelig kjøtt, pommes frites og saus. Lenke til kommentar
DrAlban3000 Skrevet 16. oktober 2019 Del Skrevet 16. oktober 2019 Man tager en alt for stor porsjon stusselig MUK, tilbereder som man ville gjort om man laget kebab, slenger det oppå en pizzabunn sammen med litt kebabtilbehør. På denne måten kommer svakhetene med kjøttet virkelig til sin rett, siden man ikke kan kvele det i en lefse og drukne det i saus. Great success! Du får dette til å høre negativt ut. Muk på hveteseng mmm 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. oktober 2019 Del Skrevet 16. oktober 2019 Man tager en alt for stor porsjon stusselig MUK, tilbereder som man ville gjort om man laget kebab, slenger det oppå en pizzabunn sammen med litt kebabtilbehør. På denne måten kommer svakhetene med kjøttet virkelig til sin rett, siden man ikke kan kvele det i en lefse og drukne det i saus. Great success! Er jo ikke MUK. Er skikkelig stabla fårekjøtt på spidd, pomfri og akkurat så mye saus du vil ha! Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 16. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2019 Kan vi slippe en diskusjon ang. MUK og vanlig kjøtt? Alle veit hva MUK er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå