Gå til innhold

Får ikke byttet fra Office Pro til Office 365

RuneTh666

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt en lisens av Office Pro på maskinen men har nå kjøpt 365 så jeg har ikke fornyet pro-versjonen men jeg får ikke fjernet alle spor av pro inne på maskinen så selv om jeg i følge installerte programmer har Office 365 så kommer det opp at programmet ikke er aktivert. Når jeg går inn på konto på f.eks Excel så står det fremdeles Pro der.

- Har avinstallert med office sitt avinstalleringsprogram, restartet maskinen og lastet ned fra min side inne på portal.office.com (funket ikke)

- Har avinstallert med revo uninstaller + office sitt avinstalleringsprogram, restartet maskinen og lastet ned fra min side inne på portal.office.com (funket ikke)

- Har avinstallert med revo uninstaller + office sitt avinstalleringsprogram restartet maskinen, kjørt Ccleaner, restartet maskinen og lastet ned fra min side inne på portal.office.com (funket ikke)

- Har avinstallert med revo uninstaller + office sitt avinstalleringsprogram restartet maskinen, kjørt Ccleaner, restartet maskinen, gått igjennom registert med regedit og fjernet office strenger (ligger en haug med office onenote igjen), restartet  og lastet ned fra min side inne på portal.office.com (funket ikke).

Er jeg virkelig nødt til å formatere og ta det fra steinalderen igjen? smile1.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...