Gå til innhold

Ny "over the top" puls m.m klokke

Anbefalte innlegg

Det har gjort som det ofte gjør, gått fra en simpel klokke til at jeg sikler på ting som egentlig er altfor dyrt men desto gøyere.

Krav;
Macho klokke som gjerne ser litt operativ ut.
Puls også med mulighet for belte, sånn at den blir nøyaktig under løpinga osv. Noe vanlig håndleddsensor ikke er.
Vantett, mobilen min er det, så da bør klokka og være det
Ha LANG batteritid, må jeg lade hver dag selvom klokka ikke brukes til annet enn klokke ender den bare på hylla.

Var orginallista og jeg fikk litt hjelp, i etterkant har jeg jo sett hvor mye tøft som er der ute så jeg begynner å slite lit med å finne ut hva jeg skal kjøpe nå faktisk.

Jeg ER glad i å holde meg i form, både i form av turer i skog/mark/fjell/vidde, løping/styrketrening og denne sommeren fant jeg ut at fridykking er noe veldig gøy og kaste bort hele dager på!

Hadde egentlig falt til ro med 

https://www.milrab.no/garmin-fenix-5-plus-sapphire/cat-p/c/p10810892?gclid=CjwKCAjwyOreBRAYEiwAR2mSkucQNmHueerT7QjcBRD4xbh50JyYH53Vc0JdP0Oqocu-YIoXNk_7AhoC8FMQAvD_BwE

(Skulle avvente blakk fredag og se om den falt noe mer i pris, evt bare kjøpe den slik den er priset i dag)

Så fikk jeg denne i reklamemail

https://www.frivannsliv.no/products/garmin-descent-mk1

Ellers er det jo fenix osv.

Men jeg sliter litt med og falle på ett valg, noen her med personlig erfaring som kan gjøre det litt lettere for meg og velge? :p

Jeg har vel ikke bruk for en dykkerklokke til kun fridykking, men hadde jo vært gøy og fått logga maxdykk osv.

Samme med sapphire titanium, er vel altfor OP egentlig. men igjen den ser i mine øyne helt herlig rå/harry ut og vil jo tross alt serve meg ganske bra på alle andre aktiviterer.

Jeg har polar pulsbelte og har skjønt at det går ann og bruke intill, noe som er vanvittig greit.

Er det ellers noen modeller jeg har oversett nå?

:hmm:  :hmm:  :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...