AnonymDiskusjon Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 Er egentlig et ganske aktiv medlem her, men vet ikke om dette blir noe 'riktig' tråd. Finnes jo en 'trenger du noen å snakke med' tråd, men den blir for bred tenker jeg. Finnes det noen her inne med en diagnostert personlighetsforstyrrelse, som kanskje vil dele noe, eller slå av en prat? Enten anonym eller ei. Jeg har slitet over lengre tid, spesielt med forhold, avtaler, kritikk og lignende, kort forklart. Gått til privat psykolog, som kom med mye forskjellige forslag. Så offentlig, som også sa mye, og mente jeg var for ustabil til at han kunne hjelpe, og nå havnet hos DPS, som igjen har sendt meg videre til spesialist på personlighetsforstyrrelser. Altså, ingen diagnose enda, men kjenner meg igjen i veldig mye kontra andre psykiske diagnoser som finnes der ute. Noen med erfaring? Anonymous poster hash: 1729f...784 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 Har gått til psykolog og rusterapeut, og jeg har nevnt én gang at jeg føler det er noe sånt jeg kunne lide av, så har de ikke tatt den tråden videre opp. Men for å skrive min erfaring, så er det slik at jeg har hatt et par temmelig manipulerende foreldre, som har gjort alt de kan for å innprente deres idéer i mitt hode, og gjort minst mulig for å støtte mine idéer. Dette har ført til frustrasjon og tvil rundt min egen personlighet. I hvor stor grad dette preger meg, er vanskelig å svare på, men det har ført til mye tvil rundt livet generelt. Føler ikke jeg har blitt så solid og grunnfestet som jeg burde være for å stå fast på mitt ute i samfunnet. I visse situasjoner kan jeg det, men i andre situasjoner kan tvilen ta for stor overhånd, og det mener jeg stammer fra denne manipuleringen fra mine foreldre. Om noe av dette er noe du kan relatere til, vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå