dennisnl Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Heisan, kunne ikke finne noe sted emnet passet til så slengte det her Altså har lastet ned masse filmer her ... men av en eller annen merkelig grunn så er bildet altfor høyt i forhold til bredden av filmen... så personene er liksom sinnsykt tynne og lange det blir litt feil... mangler jeg en kodek eller trenger jeg et annet program en DivX\Windows Media Player? Er bare så JEV.....*krehemt* for jeg vil se de filmene nå filmene er jo i avi og mpg format Hadde jo vært rart om det var meninga det skulle være sånn? at allt var høyt å slangt.. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 og hvor har du fott dise filmene fra, du vet at det er ikke er lov å snakke om wares her. Lenke til kommentar
lodott Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 er pga av kodek ja..men husker dessverre ikke hvilket jeg installerte for å fixe det.. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 og hvor har du fott dise filmene fra, du vet at det er ikke er lov å snakke om wares her. For alt du vet kan det jo være at han snakker om familiefilmer. Hva med å vente med å beskylde folk for å trenge hjelp til noe warez-relatert? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 jeg beskylte han ikke, jeg bare nevnet at han bør vere forsiktig. og han sa han hadde lastet ned filmer så da er det ivertfall ikke hans familiefilmer, men når det er sagt så laster man ned masse filmer som ikke er wares. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Det kan være hans onkel som uskyldig nok har lagt ut familiefilmen fra Thailand '99 på domenet sitt, og at han bare har lastet den ned og ikke får spilt av. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Det kan være hans onkel som uskyldig nok har lagt ut familiefilmen fra Thailand '99 på domenet sitt, og at han bare har lastet den ned og ikke får spilt av. Så absolutt Lenke til kommentar
dennisnl Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 Haha ... =) var jeg ikke klar over, la oss nå si at det var familiefilmer fra thailand da Menneh takk for hjelp, for installere hver kodek jeg kommer over nå så får vi se Lenke til kommentar
injeee Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Kva med å ta kontakt med godeste Onkel i Thailand? Dersom han har encoda filmene, så bør han vel vite kva codec du må bruke på dei. I mellomtiden kan du prøve ein annan player. Last ned Zoom Player frå www.doom9.org Lenke til kommentar
dennisnl Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 SHH! (there is no oncul in tailand) SHH! keep it secret Menneh da prøver jeg den Zoom playern vøttø! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå