Strekene Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 Noen som vet ca pris på skift av 1 drivknute? Lenke til kommentar
Cocola Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 Et sted mellom 2 og 3 tusen skulle verksted ha på min a3 Lenke til kommentar
Ole3 Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 Ca 12 000 på en Ford Mondeo .. Spørsmålet vil neppe gi særlig gode svar uten at du oppgir bil og modell. Best svar får du antakelig om du spør et verksted om et pristilbud /Ole Lenke til kommentar
Strekene Skrevet 3. november 2018 Forfatter Del Skrevet 3. november 2018 Et sted mellom 2 og 3 tusen skulle verksted ha på min a3 Ca 12 000 på en Ford Mondeo .. Spørsmålet vil neppe gi særlig gode svar uten at du oppgir bil og modell. Best svar får du antakelig om du spør et verksted om et pristilbud /Ole Ok takk dette er en liten hyundai så håper ikke det blir 12000 Men vet dere om det egentlig burde være garanti på sånne drivknuter hvor langt man skal kunne kjøre med de f.eks? Bilen min har såvidt passert 40.000. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 (endret) Drivknuter ryker som regel pga lekkasje i mansjetten rundt drivknuten.. Hvor langt bilen har gått har mindre betydning enn forholdene den har gått under, salt og sånt sliter fælt på mansjettene. Endret 3. november 2018 av Snylter Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 Det har selvfølgelig også mye å si hvor du skifter drivknuten. Verksteder som Mekonomen og MECA bruker kvalitetsdeler, og er som regel mye billigere enn merkeverkstedene. Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 Fy søren så mye styr det er å ha bil. Dette er ting og utgifter folk ikke tenker over. Lenke til kommentar
LabWeiler Skrevet 4. november 2018 Del Skrevet 4. november 2018 Fy søren så mye styr det er å ha bil. Dette er ting og utgifter folk ikke tenker over. Neh, innkjøpspris og en lørdag formiddag i garasjen. 2 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 4. november 2018 Del Skrevet 4. november 2018 Neh, innkjøpspris og en lørdag formiddag i garasjen. Det er da jeg skal støvsuge, vaske gulv, rydde, skifte seng og tørke støv ^^ Har ikke tid! Bilen må funke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå