akelbo Skrevet 2. november 2018 Del Skrevet 2. november 2018 Se traileren for Warcraft III: Reforged.Blizzard pusser opp Warcraft III Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 2. november 2018 Del Skrevet 2. november 2018 Bestilt. Så enkelt er det. Lenke til kommentar
xDominiel Skrevet 2. november 2018 Del Skrevet 2. november 2018 Well, shit. 2019 begynner å se rimelig lovende ut. 1 Lenke til kommentar
DataN3rd Skrevet 2. november 2018 Del Skrevet 2. november 2018 Musikk i mine ører. Lenke til kommentar
AmunD NoR Skrevet 2. november 2018 Del Skrevet 2. november 2018 JAAAAH! JJJAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!! Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 2. november 2018 Del Skrevet 2. november 2018 Har ikke spillt det siden det var populært. Når jeg tenker tilbake til det så husker jeg grafikken som den var vist på remakeen. 1 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 2. november 2018 Del Skrevet 2. november 2018 Det er et rart spill. Jeg har spilt det av og på siden det kom ut, bare for moro skyld i single player. Men det har en gjenspillingsverdi som er vanskelig å forklare. Artig at de gidder å oppgradere litt, håper bare ikke man trenger et romskip av en pc for å spille det! Warcraft 1 og 2 var liksom helt revolusjonerende når de kom ut. 3'ern føler jeg ikke var like revolusjonerende, men som skrevet føler jeg gjenspillingsverdien er større. Har spilt litt Wc 2, og i og med at det fremdeles er gøy, så er det begrenset hvor lenge jeg gidder å spille det gang på gang. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 2. november 2018 Del Skrevet 2. november 2018 (endret) Gode nyheter dette. Håper de også har begynt å utvikle wc4. Noe som er meget godt mulig. Teamet som utviklet SC2 lanserte wc4 som en mulig kandidat for neste spill teamet skulle jobbe med. Men ingenting er bekreftet selvfølgelig. Heller ikke hva dette teamet jobber med nå. https://www.cinemablend.com/games/Blizzard-Reveals-We-Can-Expect-Warcraft-4-78167.html Endret 2. november 2018 av Kron Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 Ser bra ut og det gir meg muligheten til å endelig få spilt det igjen. Men for en skuffende Blizzcon så langt. Blizzard har virkelig tatt på seg Activision navnet, remakes og mobil spill! Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 Det er et rart spill. Jeg har spilt det av og på siden det kom ut, bare for moro skyld i single player. Men det har en gjenspillingsverdi som er vanskelig å forklare. Artig at de gidder å oppgradere litt, håper bare ikke man trenger et romskip av en pc for å spille det! Warcraft 1 og 2 var liksom helt revolusjonerende når de kom ut. 3'ern føler jeg ikke var like revolusjonerende, men som skrevet føler jeg gjenspillingsverdien er større. Har spilt litt Wc 2, og i og med at det fremdeles er gøy, så er det begrenset hvor lenge jeg gidder å spille det gang på gang. Trenger nok ikke super pc for å spille dette, er jo blizzard så Lenke til kommentar
tartarus90 Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 klarer du å kjøre starcraft 2 tenker jeg du klarer fint å kjøre det her Lenke til kommentar
TomKjeks Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 (endret) fin trailer, men spillet ser super janky ut."nye" grafikken gir meg en sånn clash of clans feeling.(ikke en god ting)men at det blir lettere å spille sammen uten å drive med port forwarding og russisk Rulett når man skal finne custom maps er ett pluss. Endret 3. november 2018 av TomKjeks 1 Lenke til kommentar
Respwner Skrevet 4. november 2018 Del Skrevet 4. november 2018 Har nesten ikke spilt "vanlig" WC3, men har vanvittig mange timer med fantastisk underholdning fra forskjellige custom maps. Så blir spennende å se om de kan få til noe bra ved å pusse opp editoren. Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 4. november 2018 Del Skrevet 4. november 2018 Blir kvalm av og se den grafikken. Er så lei blizz stilen. Originale wc3 hadde forsåvidt samme stil så greit nok. Ikke noe jeg kommer til og spille alikevel. Lenke til kommentar
stavros Skrevet 4. november 2018 Del Skrevet 4. november 2018 Følte jeg hadde sett den traileren før ja Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 Kan ikke kjøre Sc2 ^^ fin trailer, men spillet ser super janky ut. "nye" grafikken gir meg en sånn clash of clans feeling.(ikke en god ting) men at det blir lettere å spille sammen uten å drive med port forwarding og russisk Rulett når man skal finne custom maps er ett pluss. Fortell hva du mener med "janky"? ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå