Gå til innhold

[Løst] Huawei P9 - push-meldinger fra "Facebook" uten at FB er installert

Anbefalte innlegg

Hei forum.

Ett av mine kjære familiemedlemmer har en slik telefon, hvor FB ikke er installert - men likevel kommer det opp push-meldinger som om FB var installert.

Med "ikke installert" mener jeg at i lista over installerte apper, så er ikke FB på lista.

Har en liten misstanke om at dette er noe som har fulgt med da Whattsapp ble installert på enheten, men jeg vet selvsagt ikke med sikkerhet.

Problemet her er at jeg finner ikke ut hvordan push-meldinger kan blokkeres - det er ikke ønskelig at telefonen skal ha en FB "innsneket-app" som driver å pusher reklame og annet urelevant i tide og utide.

Setter pris på forslag som kan oppklare dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke denne telefonen selv.

Du skal ikke se i listen til Play butikk.

Har du vært på instillinger og programmer/apper, så valgt å se alle apper på telefonen? Ofte har man flere valg på å se apper, du skal ikke se på listen over kun det du har innstallert selv. Bla ned til du ser Facebook appen og trykk deaktiver, man får ikke slettet den helt om den er med telefonen.

Mange telefoner har noen tredjeparts apper installert. Selv har jeg deaktivert både Facebook og Twitter som er lagt inn på forhånd.

Endret av plankeby
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...